| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Skal have fundet mig en projektor, men er noget grøn indenfor området, hvad kan anbefales?
Vil ikke have noget billigt skrammel jeg bliver træt af, må koste ca. 10.000.
Går ud fra man snakker HD her som inden for tv, så mon ikke det er en idé med en høj opløsning, HDMI og component indgang.
Hvad skal man ellers holde øje med? Hvor mange lumens bør den være på og hvad med kontrast?
Kan se der er mange der omtaler Sanyo Z4 rundt omkring, den fåes til 7900 i tyskland, nogle der kender Tape Connections pris på den?
Håber på nogle gode svar og links! 
Mvh Søren K
|