Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 19:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Argh, LCD vs. Plasma, str, mærke osv.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
H3NRIKZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Nu må i lige komme på banen, hvad fanden skal man vælge. LCD eller Plasma? Str er minimum 37". Hvad mærke skal man vælge?

Jeg har egenligt besluttet mit for et 37" Phillips i deres Cenios serie fordi at deres ambilight har tiltrukket mig meget. Men de nye samsung skærme er der altså også et eller andet ved. jeg har et 32" LCD fra samsung nu(den der vandt eisa eller hvad det hedder i 05), Nu er Samsung nye model så kommet og har vundet EISA 06.

Samsung er et 40" LCD og et rigtig flot TV, det er Phillips også uden tivlv men kun 37". Men der findes jo f.eks også et 42" Phillips Plasma i Cinoes serien med Ambilight f.eks.
Men der er jo f.eks også kommet de nye 7. Generations Plasma fra Pioneer som også er rigtig flotte at kigge på. Alle skærme lægger omkring ca 20.000 +/- ca.

Hvad skal jeg vælge, og hvorfor LCD fremfor Plasma evt? Og findes der evt et andet TV jeg burde kigge lidt på også??

Til top Vis H3NRIKZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af H3NRIKZ

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

H3NRIKZ skrev:

Nu må i lige komme på banen, hvad fanden skal man vælge. LCD eller Plasma? Str er minimum 37". Hvad mærke skal man vælge?

Jeg har egenligt besluttet mit for et 37" Phillips i deres Cenios serie fordi at deres ambilight har tiltrukket mig meget. Men de nye samsung skærme er der altså også et eller andet ved. jeg har et 32" LCD fra samsung nu(den der vandt eisa eller hvad det hedder i 05), Nu er Samsung nye model så kommet og har vundet EISA 06.

Samsung er et 40" LCD og et rigtig flot TV, det er Phillips også uden tivlv men kun 37". Men der findes jo f.eks også et 42" Phillips Plasma i Cinoes serien med Ambilight f.eks.
Men der er jo f.eks også kommet de nye 7. Generations Plasma fra Pioneer som også er rigtig flotte at kigge på. Alle skærme lægger omkring ca 20.000 +/- ca.

Hvad skal jeg vælge, og hvorfor LCD fremfor Plasma evt? Og findes der evt et andet TV jeg burde kigge lidt på også??

1. Prøv engang at søge på dette forum. Der findes tonsvis af tråde medde emne

2. Tag ud og kig med dine egne øjne!

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

H3NRIKZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Ved godt der er oprettet en masse emner omkring det. Men sys bare det er svært at finde ud af om man har set "alle" modeller. Derfor mit spørgsmål til jer experter, da i kender mere til model numre osv

Jeg har været ude at kigge på mange forskellige, men igen, det kunne jo være der var en model jeg havde overset/glemt. Og så er jeg ikke helt inde i hvad de forskellige specs samt indgange/udgange osv osv har af betydning. Kan jo være at det ene har noget det andet ikke har og den vej rundt

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Siden du spørger: Plasma!

Panasonic eller Pioneer. Vælg det der bedst passer til behov og tegnebog.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

H3NRIKZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Hvad begrunder du det med?

Behovet er alm. tv visning og lidt film samt konsol i ny ognæ

Findes der et tv med indbygget radio tuner eller kan det købes til tv'et

Kan se at Phillipsen har noget der hedder FM kanaler i sin menu, hvordan sluttes det evt til?

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

H3NRIKZ skrev:
Hvad begrunder du det med?

At plasma TV er bedre til alt, på nær måske desktop windows arbejde.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes