| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej folkens..
Nogen der har samme problem som mig??
jeg har et Toshiba sw 63 32 tommer men min fjernb. virker bare dårligt.. har skiftet batterier flere gange osv.. men jeg ska nærmest borer mine negle ned i knapperne førind der sker noget!!
Det er bare træls..
Nogen med samme problem??
Købte det hos Tapeconnection
|