| Forfatter |
|
daddy-ding-dong Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej står og kan købe en panasonic PT-AE300E ,den har kørt ca 595 timer der mangler fjernbetjening + manual .hvor meget må sådan en maskine koste ??
På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
Bumle Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den mangler fjernbetjening, så er der nok en stor sandsynlighed for at projektoren er 'varm'. Når manualen også mangler, understøtter det lidt den mistanke - vil jeg mene.
Ellers må prisen afspejle det du mener den er værd med defekt pære. Du kan ikke vide dig sikker på hvordan den har været brugt, og om pæren er mere slidt end timetallet antyder. Små korte demoer for vennerne, hvor projektoren kun kører kortvarigt, slider nemlig hårdt på pæren.
Set i lyset af, at 1280*720 er standardopløsningen idag, vil jeg mene at den ikke må koste over 3000,-. Og slet ikke når remoten er væk. så skal den koste væsentlig mindre - hvis du tør købe den.
Jeg ville holde snitterne væk, på samme måde som hvis jeg blev tilbudt en billig mobiltelefon, uden lader.
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bumle skrev:
Hvis den mangler fjernbetjening, så er der nok en stor sandsynlighed for at projektoren er 'varm'. Jeg ville holde snitterne væk, på samme måde som hvis jeg blev tilbudt en billig mobiltelefon, uden lader.
|
|
|
Men hvis personen har kvittering er den vel god nok? Synes generelt brugte projektorer sælges til for mange penge...  __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Makrelsalat skrev:
Synes generelt brugte projektorer sælges til for mange penge...
|
|
|
Det er klart.. Folk tror jo de sælger guld.. De køber en ny til eks. 10000kr, og tror så at de kan få ca det halve for den 3 år senere.. Men udviklingen er gået så stærkt de seneste par år, så projektormarkedet nærmer sig computermarkedet, hvor du heller ikke kan få en disse for en brugt hvis bare den har et par år på bagen.. Ihvertfald ikke så meget som den er værd for den der har købt den..
Hvorimod hvis man køber en god kvalitets stereo forstærker og et sæt gode højtalere, kan man godt få en del for det brugt, selvom det er flere år gammelt.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
Bumle Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Makrelsalat skrev:
Bumle skrev:
Hvis den mangler fjernbetjening, så er der nok en stor sandsynlighed for at projektoren er 'varm'. Jeg ville holde snitterne væk, på samme måde som hvis jeg blev tilbudt en billig mobiltelefon, uden lader.
|
|
|
Men hvis personen har kvittering er den vel god nok?
Synes generelt brugte projektorer sælges til for mange penge...
|
|
|
Det hjælper noget med kvittering.  Men stadig - at skulle undvære remote, er noget der trækker prisen meget ned. Brugte projektorer er måske for dyre, men man kan jo ikke tabe helt så meget, som hvis man køber en ny, der hurtigt forældes. Jeg vil mene at 1280*720 bør være kravet, hvis ikke den er ekstremt billig. PT-AE300 har jo en del lavere opløsning.
|
| Til top |
|
| |
daddy-ding-dong Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej tak for svarerne
Så blev jeg det klogere , når man er helt ny inde for hjemmebio er det rart med lidt hjælp fra de som har forstand på det. p.s han skal have 3200.- for den.
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
daddy-ding-dong skrev:
Hej tak for svarerne
Så blev jeg det klogere , når man er helt ny inde for hjemmebio er det rart med lidt hjælp fra de som har forstand på det. p.s han skal have 3200.- for den. |
|
|
Det ville jeg aldrig give for en Panasonic PT AE-300 uden fjernbetjening...  __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg syntes også at det er for dyrt. Du kan få f.eks. en Optoma HD70 for lidt over 7k i tyskland incl. fragt. Den er mange gange bedre end PT AE-300.
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville jeg heller ikke. Hvis du er heldig kan du for 1000kr mere få fat i en z2 :-) __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
taz123456 skrev:
Ville jeg heller ikke. Hvis du er heldig kan du for 1000kr mere få fat i en z2 :-) |
|
|
Den er solgt...  __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |