Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af panasonic PT-AE300E (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
daddy-ding-dong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Hej står og kan købe en panasonic PT-AE300E ,den har kørt ca 595 timer der mangler fjernbetjening + manual .hvor meget må sådan en maskine koste ??

På forhånd tak

Til top Vis daddy-ding-dong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daddy-ding-dong
 
Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Oktober 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Hvis den mangler fjernbetjening, så er der nok en stor sandsynlighed for at projektoren er 'varm'.
Når manualen også mangler, understøtter det lidt den mistanke - vil jeg mene.

Ellers må prisen afspejle det du mener den er værd med defekt pære.
Du kan ikke vide dig sikker på hvordan den har været brugt, og om pæren er mere slidt end timetallet antyder. Små korte demoer for vennerne, hvor projektoren kun kører kortvarigt, slider nemlig hårdt på pæren.

Set i lyset af, at 1280*720 er standardopløsningen idag, vil jeg mene at den ikke må koste over 3000,-.
Og slet ikke når remoten er væk. så skal den koste væsentlig mindre - hvis du tør købe den.

Jeg ville holde snitterne væk, på samme måde som hvis jeg blev tilbudt en billig mobiltelefon, uden lader.


Til top Vis Bumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bumle
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Bumle skrev:
Hvis den mangler fjernbetjening, så er der nok en stor sandsynlighed for at projektoren er 'varm'.
Jeg ville holde snitterne væk, på samme måde som hvis jeg blev tilbudt en billig mobiltelefon, uden lader.


Men hvis personen har kvittering er den vel god nok?

Synes generelt brugte projektorer sælges til for mange penge...


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Makrelsalat skrev:
Synes generelt brugte projektorer sælges til for mange penge...

Det er klart.. Folk tror jo de sælger guld.. De køber en ny til eks. 10000kr, og tror så at de kan få ca det halve for den 3 år senere.. Men udviklingen er gået så stærkt de seneste par år, så projektormarkedet nærmer sig computermarkedet, hvor du heller ikke kan få en disse for en brugt hvis bare den har et par år på bagen.. Ihvertfald ikke så meget som den er værd for den der har købt den..

Hvorimod hvis man køber en god kvalitets stereo forstærker og et sæt gode højtalere, kan man godt få en del for det brugt, selvom det er flere år gammelt..



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Oktober 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Makrelsalat skrev:
Bumle skrev:
Hvis den mangler fjernbetjening, så er der nok en stor sandsynlighed for at projektoren er 'varm'.
Jeg ville holde snitterne væk, på samme måde som hvis jeg blev tilbudt en billig mobiltelefon, uden lader.


Men hvis personen har kvittering er den vel god nok?

Synes generelt brugte projektorer sælges til for mange penge...

Det hjælper noget med kvittering.
Men stadig - at skulle undvære remote, er noget der trækker prisen meget ned.

Brugte projektorer er måske for dyre, men man kan jo ikke tabe helt så meget, som hvis man køber en ny, der hurtigt forældes.

Jeg vil mene at 1280*720 bør være kravet, hvis ikke den er ekstremt billig.
PT-AE300 har jo en del lavere opløsning.


Til top Vis Bumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bumle
 
daddy-ding-dong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Hej tak for svarerne

Så blev jeg det klogere , når man er helt ny inde for hjemmebio er det rart med lidt hjælp fra de som har forstand på det. p.s han skal have 3200.- for den.

Til top Vis daddy-ding-dong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daddy-ding-dong
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

daddy-ding-dong skrev:

Hej tak for svarerne

Så blev jeg det klogere , når man er helt ny inde for hjemmebio er det rart med lidt hjælp fra de som har forstand på det. p.s han skal have 3200.- for den.



Det ville jeg aldrig give for en Panasonic PT AE-300 uden fjernbetjening...


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 357
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Nej, jeg syntes også at det er for dyrt. Du kan få f.eks. en Optoma HD70 for lidt over 7k i tyskland incl. fragt. Den er mange gange bedre end PT AE-300.
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Ville jeg heller ikke. Hvis du er heldig kan du for 1000kr mere få fat i en z2 :-)



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

taz123456 skrev:

Ville jeg heller ikke. Hvis du er heldig kan du for 1000kr mere få fat i en z2 :-)



Den er solgt...


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes