| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu havde jeg heller ikke tænkt mig at bestille det via nettet, men det skrev jeg så ikke, det er min fejl. Det var mere fjernsynene, jeg ville have feedback på. De kan jo forhåbentlig bestilles hjem til en forhandler et sted.
|