Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 11:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer, 43” PDP-436 SXE m/DVB-T t (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
beeingmyself
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 138
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Haj

Har set et tilbud på 20k på dette "Pioneer, 43” PDP-436 SXE m/DVB-T tuner"
Annoncen er p.t.aktiv på www.dba.dk............

Udover opløsningen ikke er den højeste hvad er der så af + & '-' ved dette tv.......

Har yderligere kigget på Pioneer srforstærker, VSX-1016V-K.....
Jeg har en eller anden underlig ide om at jeg gerne vil have noget indenfor samme mærke, skal ikke kunne sige hvorfor...
Forstærkeren vil den lokale hifipusher have 6995,-, men har set den i D til lidt under den pris.....

Evt andre forslag i samme katagori, ikke nødvendigvis samme mærker.....

Forstærkeren skal bruges til
60% musik
35% Film
5% pcspil.....

Har på nuværende tidspunkt, et par godt udtjente Infinity ht'ere, som skal siftes, når økonomien tillader det.....

*BM*
Til top Vis beeingmyself's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beeingmyself
 
happy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 505
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Prøv lige at se på www.tapeconnection.dk, inden du evt. beslutter dig for et Pioneer.

De har alle de nye modeller.

Prøv evt. også Fleggard i Padborg, som har en hel del Pioneer modeller til attraktive priser.

Happy

 

Til top Vis happy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af happy
 
beeingmyself
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 138
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Haj
happy skrev:

Prøv lige at se på www.tapeconnection.dk, inden du evt. beslutter dig for et Pioneer.


De har alle de nye modeller.


Prøv evt. også Fleggard i Padborg, som har en hel del Pioneer modeller til attraktive priser.


Happy


 


Som skrevet oprindeligt, er godt klar over at både Feggård og Otto Duborg eller Media Markt i flensborg kan klare konkurrencedygtige priser...

Nu var det mere om der var andet godt i samme katagori.....
Kender ikke så mange mærker og ydelser eller noget....

*BM*
Til top Vis beeingmyself's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beeingmyself
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
gROoxY
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 11 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 186
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Til top Vis gROoxY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gROoxY
 
beeingmyself
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 138
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Haj

Hvad har det at sige om et tv har digital eller analog 'tuner'?

*BM*
Til top Vis beeingmyself's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beeingmyself
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

beeingmyself skrev:
Haj

Hvad har det at sige om et tv har digital eller analog 'tuner'?

*BM*

http://www.dr.dk/digitalttv/html/



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
beeingmyself
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 138
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Haj
Ronin skrev:

beeingmyself skrev:
Haj Hvad har det at sige om et tv har digital eller analog 'tuner'? *BM*


http://www.dr.dk/digitalttv/html/


Det link blev jeg ikke specielt klogere...........

Der står ikke noget videre om hverken forskel eller sammenligning på analog og digital...

*BM*
Til top Vis beeingmyself's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beeingmyself
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Den med digital har også analog tuner.

Det kommer an på, hvordan du modtager tv-signaler (stueantenne, kabel, parabol).

Hvis du bruger stueantenne kan man hente DR1, DR2 og TV2 digitalt via DVB-T (det nye digitale sendenet). Det er til dette sidstnævnte, at den digitale tuner i Pioneeren kan bruges, IKKE andre former for digitalt tv.

Vedrørende receiver er den Pioneer sikkert god til surround, men hvis du prioriterer musik så højt, tror jeg ikke den er en optimal anvendelse af pengene. En mulighed er at køre rent stereo, en anden mulighed er en brugt surroundreceiver sammen med en bedre effektforstærker på fronthøjttalerne.
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Vanderlay skrev:
Den med digital har også analog tuner.

Det kommer an på, hvordan du modtager tv-signaler (stueantenne, kabel, parabol).

Hvis du bruger stueantenne kan man hente DR1, DR2 og TV2 digitalt via DVB-T (det nye digitale sendenet). Det er til dette sidstnævnte, at den digitale tuner i Pioneeren kan bruges, IKKE andre former for digitalt tv.

Man kan nu også modtage DVB-T på andre måder end med sin egen antenne, der hvor jeg bor nu modtager jeg DVB-T over vores fællesantenne-kabelnet, og nej det er ikke DVB-C...

Vedrørende receiver er den Pioneer sikkert god til surround, men hvis du prioriterer musik så højt, tror jeg ikke den er en optimal anvendelse af pengene. En mulighed er at køre rent stereo, en anden mulighed er en brugt surroundreceiver sammen med en bedre effektforstærker på fronthøjttalerne.

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes