| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har det problem, når jeg f.eks sætter smd til, går fjernsynet ud efter ca 10 min. og kun ved at afbryde strømforsyningen i flere minutter kan fjernsynet tændes igen. Det samme problem opstår når jeg prøver at tilslutte dvdafspiller, her slukker fjernsynet så bare efter ganske få sekunder.
Håber nogle kender ovenstående problem, serviceværkstedet har ikke hørt om problemet.
Mvh
Dan
|