| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min far har købt et Samsung HT-XQ100 anlæg. Det spiller rigtig godt og er flot, men jeg syntes blæseren i forstærkeren larmer lige lovlig meget. Er der andre der har dette anlæg og kan sige om deres også larmer lidt? __________________ Min hjemmebio
|