| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vær hilset! 
Står og skal bruge en LCD fjerner til mit computer rum. Bestilte et LG LCD for et stykke tid siden, men afbestilte hurtigt igen efter at have læst om diverse fejl på det! Så derfor er jeg på udkig efter et nyt. Har kigget lidt på Toshiba, dog ikke set det live da jeg bor på bornholm kun JVC og Samsung der sælges her så...
Hvad jeg primært skal bruge den til er min PC, konsoler og lidt fjerner når der er Simpsons og South park da vi allerede har Panasonic's PV60 i stuen, men har tænkt os at sælge den da vi vil have en projektør istedet på et tidspunkt, så alt det der med tuner osv. ikke noget der røre mig.
Angående Toshiba's LCD har jeg forstået at den ikke acceptere 1:1 pixelmapping over DVI/HDMI, hvilket LG's LCD gør, men hvor vigtigt er det? bliver sandsynligt også skiftet ud om 2 år når SED kommer.
Har ca. 10.000kr til rådighed men må gerne være under da vi også skal spare op til rejsen, og minimum 27€ (Samsung's hvis der er nogen der har erfaringer med den?) ellers helst gerne 32€ - jo billigere jo bedre, gerne villig til at handle i tyskland.
-
Og en helt trejde nogen der ved hvorfor jeg ikke kan få DVI til at virke på mit LCD? det er LG 1980Q Flatron, har sat den til DVI's primære ingang, sat den ned til 60hz såvel som lav opløsning, installeret DVI driveren og valgt den i skærmens menu osv. men får kun "DVI power saving mode" hvor den så går i sleep mode, skal siges at VGA virker fint og har lånt diverse DVI kabler, men stadig uden held.
(evt. nogen der vil uploade nogle billeder af sit Toshiba? ingen på minhembio.com )
Håber I kan hjælpe
|