Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 23:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: projektor viser i slow motion! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 12 November 2006 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Jeg købte for noget tid siden en HP projektor. En 7212 videoprojektor.

Den kostede på tilbud omkring 5000 kr. Jeg har et problem med den, idet den nogle gange går ned i slow-motion i nogle sekunder, særligt når den viser fodbold kampe.  Det sker gerne en 15-20 gange i løbet af en kamp. Jeg har ikke brugt den så meget, men endnu har den vist  DVD-film uden at gå i slowmotion.

Den er tilsluttet min LG harddiskrecorder. Jeg har på intet tidspunkt haft problemer med hastigheden på mit lcd-tv, som også er tilsluttet samme hardiskrecorder.

Jeg har prøvet at tilslutte projektoren med forskellige kabler (komponent, phono). Uden forskel.

HP siger at den ikke skulle reagere som nogle plasma/lcd fjernsyn med at have problemer med at vise fodboldkampe i rette hastighed, idet projektoren ikke er afhængig af opdateringshastighed. Dette er jo forskelligt på fladskærmsfjernsyn.

Jeg har selv overvejet om det er hardiskrecorderen som ikke kan sende et ordentligt tv-signal videre. Det er tilbagevist af forretningen jeg har købt den i, da de har sluttet den til andre harddiskrecordere uden at det giver nogen forskel. Stadig slow motion.

Jeg overvejer nu om det kan fjerne hastighedsnedsættelserne hvis jeg slutter et digitalt tv-signal til harddiskrecoderen.

Det andet og måske mere relevant var at købe en anden og måske dyrere projektor. Jeg (og HP) tror nu ikke at den er i stykker, da den har vist DVD-film uden problemer.

Er der nogen der har hørt om dette problem og kan hjælpe???

Et andet kabel måske?

Jeg er blevet forslået at slutte den dirkete til mit lcd-fjernsyn men den har så vidt jeg kan se ikke nogen udgang som kan bruges.....

mvh.

Søren

Til top Vis Søren75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren75

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes