Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 10:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Valg af projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
John D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 13 November 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Hvis valget står mellem InFocus IN72 og Panasonic PT AE900 - hvilken skal jeg vælge.

Jeg er førstegangskøber og skal bruge den til hjemmebiograf, spil mv

Tak John D

Til top Vis John D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af John D

Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 November 2006 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Det kommer jo an på så meget.. Søg i forummet, der er masser af tråde om forskellen på en DLP-projektor (Infocus) og en LCD (Panasonic)..

Udover forskellen i teknologierne er der også forskel i opløsningerne.. Infocusen kører 854 x 480 mens Pana kører 1280 x 720 hvilket jo betyder den kan vise et 720p HD-billede uden skallering, hvilet er lækkert hvis du kunne finde på at købe en next-gen spillekonsol som PlayStation3 eller Xbox360, eller hvis du vil sætte en BluRay/HD-dvd afspiller på i fremtiden..

Personligt er jeg mest til LCD hvis vi snakker priser hvor os almindelige mennesker kan være med, fordi jeg bliver generet meget af regnbue-effekten som DLP'ere laver..

Men du bør se dem i aktion, da vi er forskellige og lægger mærke til forskellige ting.. Jeg har købt mig en Sanyo Z4, som er meget lig den Panasonic du har i tankerne, og grunden til det var jeg havde mulighed for at se Sanyo'ens billede og så synes jeg den er flot ren designmæssigt, og med lågen der skyder for linsen når den slukkes..

Så ud og kig, selvom det nok kan blive lidt svært nu, da der jo er kommet en ny Panasonic model på markedet.. Men held og lykke, og hvis du absolut vil have et bud på en af dem uden noget videre grundlag, vil jeg sige Pana'en

John D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 November 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Tak for hurtig respons.

Jeg må en tur til byen for at se dem i action.

mvh

John D

Til top Vis John D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af John D

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes