| Forfatter |
|
Leff Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey allesammen. Jeg vil ud og købe et Hdready tv, da jeg har fået mig en xbox 360. Jeg kan bare ik bestemme mig for, om det skal være et billigt et, eller om jeg skal kaste lidt penge i, og så få, fx. samsung lcd tv. Er faldet lidt for dette tv, http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=247077 regner med at købe en forsikring på 3 år til den, den dækker alle tænklige ting der kunne ske. Et alternativ er dette samsung, næsten ligeså billig. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=244366 og det er også det mest porpulære på hifipriser.dk Men hvad siger i? er det NO NO eller OK? Regner med at have det MINDST i de tre år, og så når der kommer gang i hd tv, så invistere i et nyt. Jeg har selv de erfaringere at man for det meste ligeså godt kan betale den smule ekstra, men er det det samme med tv? det er jo tit at der sidder det samme panel i. Et andet minus er at jeg ik har fundet noget sted hvor man kan se det i aktion? Det er jo ik bare tal, men billedet man skal kigge på. Selvom tallende ser okay gode ud. Håber i kan hjælpe mig lidt:)
|
| Til top |
|
| |
LMG03 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 127
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved ikke om midt-data stadigvæk har skærmen men du kan da prøve at forhøre dig der.
men hvis du har råd til det mere så er der også sharp som ikke er så dyr og giver et rimelig billed.
men der findes nok andre bud.
|
| Til top |
|
| |
VonLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leff skrev:
Hey allesammen. J....men er det det samme med tv? det er jo tit at der sidder det samme panel i.
|
|
|
Det er korrekt at der i mange forskellige produkter fra forskellige fabrikanter, kan sidde det samme panel, men hvis teknikken bag billedbehandlingen ikke er god nok, så får du altså et dårligt billed. Jeg kan kun anbefale at du går ud og kigger dig lidt omkring.. De store varehuse har for det meste både de 'billige' mærker og de mere velansete.
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 23 November 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Xbox 360 monitor er et Mirai helt fint, synes jeg. Til alt andet ville jeg nok putte nogle flere penge i det...
|
| Til top |
|
| |
wigant Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej der....
Kan kun sige at jeg har hørt at Mirai er hovedleverandør til både Philips og Sony's fladskærme, så kvaliteten skulle være helt i top... __________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovedleverandør af hvad?
Philips benytter egne paneler fra LG.Philips fabrikken, og Sony får vel deres fra S-LCD.
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
sivertsmed skrev:
|
Hej der....
Kan kun sige at jeg har hørt at Mirai er hovedleverandør til både Philips og Sony's fladskærme, så kvaliteten skulle være helt i top...
|
|
|
Det må så være en and!!!!
Philips udvikler paneler i samarbejder med LG - Sony i samarbejde med Samsung - i begge tilfælde er der tale om at samarbejderne indebærer fælles fabrikker.
|
| Til top |
|
| |
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mirai Tv'et har jeg set i Zitech Computer i Odense, så der kan det også ses. De har vist også butikker andre steder i landet.. tror prisen var på 4500 spir..
|
| Til top |
|
| |
Leff Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oki tak. Prøver at kigge ind i en TDC forretning og se om de har den, og så må jeg se den i auktion der. Har prøvet i bilka, det der overraskede mig der, var den kæmpe forskel der var, man kunne ihvertfald ikke se på prisen hvor god fjernsynet var, og heller ikke på informationerne. Nogle af de dyre lignede næsten sort-hvid tv ved siden af et billig fjernsyn.
|
| Til top |
|
| |