Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 12:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips LCD TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hagon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 December 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen der har erfaringer med hvordan Philips fladskærme er i forhold til feks. samsung ?

Til top Vis hagon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hagon

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 December 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Lige dårlige   eller lige gode

Hvad er det for nogle du ønsker at samligne ?

Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

hagon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2006
Lokalitet: København
Sendt: 13 December 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

havde kigget på den der hedder 37pf9731D og Samsung LE40F71B, havde også overvejet llidt Sony KDL-40V2500, men var nede og de denne i Sony center og gud hvor var det et ringe tv billede den kunne vise. Nu ved jeg godt at de deler deres signal ud til flere tv, men var virkelig skuffet over det som det kunne blive til af billedekvalitet.
Til top Vis hagon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hagon

Totalistikker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 December 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

har selv købt et 37pf9631D for 6 mrd's tid siden, og jeg er stadigvæk imponeret når jeg ser hvad andre flade i samme størrelse og prisklasse kan performe i forhold til. Ved godt at du skrev  37pf9731D, men det gør det vel ikke værre i og med det er storebroren til 37pf9631D som kan de samme ting, blot med en mere raffineret teknologi.

Prøv at gæt hvilke af dine 3 muligheder jeg anbefaler

Til top Vis Totalistikker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Totalistikker

Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 December 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Tror ikke du kan bedømme billede kvaliteten på det Sony i deres butik, har selv et i 32" og der fejler billedkvaliteten intet herhjemme via analogt signal.. tror som du selv siger det er deres forhold der er ringe.

Mener selv at det ligger kvalitets mæssigt på nivou med de andre du nævner.

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 December 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Er det nogle specielle modeller du har overvejet eller hvad?

Det er et lidt tricky spørgsmål du stiller, for begge mærker har jo forskellige model serier, og kvaliteten afhænger self. ekstremt meget af, hvilken model man omtaler! F.eks. hvis man snakker Philips, så har de langt de fedeste tv, hvis man kigger blandt top modellerne, men hvis man tager de små 15 - 20" modeller, i den billigere ende, så er Philips faktisk værre end tilsvarende Dantax...

Men når alt kommer til alt, så er Samsung og Philips jo nok noget af det bedste du kan få... Så det sidste det kommer jo nok ud på design, smag og behag

Men hvis man tager deciderede teknologier, så er jeg helt vild med Philips' pixel+ teknologier, og så kan folk sige hvad de vil omkring manipulation osv. osv. Men der er i mine øjne ingen andre teknologier som levere et så flydende og flot billede som pixel+ gør.

(Men man skal jo nok op med lommeuldet før man virkelig får noget ud af sådanne ting, så det er igen svært at sammenligne, hvis man snakker mid-end eller low-end, hvor det slet ikke er representeret)

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 December 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

P.s
Med hensyn til Sony, så må jeg ærlig indrømme at jeg fatter ikke deres reklamer... "Color like no other" Men det har de da ret i, for ingen andre har så tørre og kedelige farver som Sony

Men de skal dog have lidt ros også, for jeg har netop installeret et Sony ved mine bedsteforældre, og betjeningen er så let at selv en retarderet idiot kan finde ud af det!  Og integrationen af den indbyggede DVB-T tuner er lavet rigtig godt, med 2 store fede knapper på remoten som skifter imellem digital og analog.

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

SimJe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 December 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Hej!

Har du overvejet et Sharp 42X1D? Det koster 19000 kr. og det jeg har set i HIFIklubben har været virkelig fremragende - både analog og DVD og især HD. Jeg er ihvertfald blevet overbevist nok til, at jeg har bestilt det, og nu venter jeg så bare længselsfuldt på det....KOM NU!

Til top Vis SimJe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SimJe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes