Sendt: 01 Januar 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har for noget tid siden købt denne skærm, og er indtil videre ikke ligefrem imponeret af den... :(
Et af mine største problemer, er at den ikke vil vise et korrekt 1920x1080 billede fra mit MediaCenter.
Jeg kan godt få lov at vælge opløsningen, og tvet skriver da også 1080P når jeg vælger den, men selv skærm billedet er størrer end hvad skærmen viser... Således at der mangler 5-8 cm hele vejen rundt.. TVet viser billedet til kant, og det er ikke fordi at der er valgt zoom eller noget andet på TVet...
Dette betyder jo så at startmenu kan jeg ikke bruge, og alt hvad der kommer udenfor skærmens grænse kan jeg så ikke se... Men jeg kan se at musen fint kan kører derud, og jeg kan da også ramme startmenuen i mørket.
Jeg kører DVI->HDMI, og har prøvet via det ATI Express 1150 der normalt sidder i PC, og via mit Nvidia 7800GTX fra min stationære, for at undgå at måske var ATI driverne der var lidt f**ked... Men ak...
Bruger at Supra DVI->HDMI SUPHDDVI03 http://www.av-connection.dk/?PNo=SUPHDDVI03&PVer=0&S Page=HDMI-DVI_Kabler
Problemet er også i nogle af de andre opløsninger.. Hvad er det som går galt ?
|