| Sendt: 21 December 2003 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg regner med at snart skulle flytte i en lejlighed og her er en CRT'er meget upraktisk. Loftet på de fleste lejligheder giver jo nok op over for vægten. Man siger jo som tommelregel at loftet ca. skal kunne holde til projektorens vægt gange 3, for at være pålideligt. Derudover kommer den jo nok osse til at fylde lidt for meget. For ikke at snakke om at jeg sikkert slet ikke får lov til sætte den op.
Så jeg overvejer derfor at sælge mine 2 projektorer og købe den bedste DLP'er jeg kan få for pengene(så jeg ikke græder alt for meget over at skulle undvære billedet fra min CRT'er). Infocus 7200 har jeg set til ca. 42k i tyskland og skulle derfor være lige indenfor rækkevidde rent prismæssigt. Jeg vidste godt at sort niveaut ikke er dens stærkeste side, i forhold til konkurrenterne der bruger samme DMD, men hvis man samtidig sammenligner priserne imellem projektorne, så er det måske pludseligt ikke så galt alligevel. Jeg kender ikke så forfærdeligt mange projektorer, så der kunne jo godt være en anden DLP'er til lignende penge, som var bedre. Det håbede jeg jo bl.a. på der måske var en herinde, der kunne gøre mig opmærksom på :-)
Men, forstå mig ret, jeg er ikke meget for at skulle undvære min CRT'er og når jeg en dag får eget hus med pladsen til hjemmebioen, så skal jeg have en CRT'er igen(hvis der da ikke sker en revolution indenfor digitale projektorer, så de pludselig overgår CRT'ere)
Edit: Tak for linket Per Ejvind, den side må jeg vist lige kigge lidt nærmere på :-)
|