| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa
Skal vil gerne anskaffe mig 2 fladskærme. Den ene skal være 37/40/42" den anden omkring 32". Jeg vil gerne have skærme i god kvalitet og kigger derfor i den (relativt) dyre ende. De skal begge bruges til TV (kabel), DVD og Selector.
Indtil videre her jeg overvejet følgende:
37"/40"/42": Samsungs M71 (eller måske M91), Philips 9731, Panasonics PV60 eller Pioneer PDP-427.
32": Samsungs M71, Philips 9731.
Jeg mangler lige nogle gode input til, hvad jeg skal vælge. Skal den store være plasma eller LCD, når formålet er som beskrevet?
Hvad ville du/i vælge af ovenstående eller er der andre mærker og/eller modeller, der er bedre eller i hellere ville vælge kvalitetsmæssigt?
På forhånd tak!
AJ
|