| Forfatter |
|
MissMette Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.. Jeg står og skal have et fladskærms tv til stuen og soveværelset. Kender intet til det dersens pixel osv. Jeg leder efter ca. 40 tommer til stuen og ca. 35 til soveværelset. Nogle der kan anbefale et til mig. Hvad mærker er bedst? Gælder det om så høj en pixel som mulig ?
Meget forvirrende jungle
__________________ Mvh MissMette
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bedste råd er at læse de allerede mange mange tråde om netop det emne, at købe fladskærm for første gang... der er kommentare og forslag til næsten alle størrelser og budgetter :) det er bare at bruge en 5 minutter på at finde trådene og så at bruge et par timer på at læse dem igennem :) go fornøjelse med jagten!!
__________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|
| Til top |
|
| |
MissMette Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja har forsøgt de sidste par timer. Problemet er jeg ikke forstår alle de betegnelser. Måske skal jeg have klarhed over hvad jeg skal bruge til det. Jeg har parabol samt alm. tv antenne. Derfor skal der kunne kobles reciver fra parabol, tv antenne, samt en dvd dertil. Desuden skal jeg også have købt sorrund sound anlæg dertil, hvis det er det rigtige navn. Så det skal jo også kobles dertil. Men Takker mange gagne for svaret
__________________ Mvh MissMette
|
| Til top |
|
| |
Milca15 Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle jeg vælge efter det bedste tilbud netop nu ville jeg vælge Panasonic TH 37 PV 60 og TH 42 PV 60. Skulle der være råd til lidt ekstra ville jeg vælge Pioneer PDP 427 XD eller XA til stuen. Der er sikkert også andre gode tilbud, blot vil jeg sig at det kan være svært for uerfarende at finde den helt rigtige skærm. Jeg kender ikke til nogle forretninger i dit område, men jeg har været en enkelt gang hos Tape Connection i Århus hvor jeg fik en god behandling og svar på div. spørgsmål.
Good luck...
|
| Til top |
|
| |
MissMette Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind tak, det vil jeg lige undersøge. Bor i nærheden af Aalborg, så det burde være muligt at finde et eller andet der..  Har selvfølgelig et budget, regner med at kunne finde en til stuen under eller omkring de 15000 og et til soveværelset omkring de 10000. __________________ Mvh MissMette
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag i Elgiganten og se på 42PV60 (deres model hedder vist 42PV62)
Men lov mig ikke at lad dig forvirre at de uduelige sælgeres salgstricks. De ved simpelthen ikke noget om det, men refererer bare hvad de har lært på et salgskursus
Hvis du er tilfreds kan den købe på nettet med stor besparelse
|
| Til top |
|
| |
kosmos67 Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jaco Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
|
| Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lej hos leasy du kan bytte til en ny når du vil og på den måde slipper du for den bliver forældet ;)
|
| Til top |
|
| |
MissMette Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 01:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Richard >>>>
Det er sgu lige det jeg skal have... smiler tak til dig og alle i andre for hjælpen. Har søgt efter prisen på det tv. Men det laveste jeg kan komme/finde det til er 11488,- ?? Måske lidt mere hjælp  __________________ Mvh MissMette
|
| Til top |
|
| |
MissMette Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, endnu engang mangler jeg råd 
Har besluttet mig for Panasonic TH-42PV60 til stuen.
Mangler nu bare et til soveværelset. Syntes LCD 37 tommer passer til mit behov, nogle der kender et godt et ??
__________________ Mvh MissMette
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan jo evt. købe samme model - bare i 37" udgaven.
Den hedder 37PV60 
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg ser ikke rigtig nogen grund til, at TV'et til soveværelset ikke skal være PV60'eren i 37 tommer.
|
| Til top |
|
| |