Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 11:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: køb af fladskærm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MissMette
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Hey.. Jeg står og skal have et fladskærms tv til stuen og soveværelset. Kender intet til det dersens pixel osv. Jeg leder efter ca. 40 tommer til stuen og ca. 35 til soveværelset. Nogle der kan anbefale et til mig. Hvad  mærker er bedst? Gælder det om så høj en pixel som mulig ?

  Meget forvirrende jungle

 



__________________
Mvh MissMette
Til top Vis MissMette's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MissMette
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Det bedste råd er at læse de allerede mange mange tråde om netop det emne, at købe fladskærm for første gang... der er kommentare og forslag til næsten alle størrelser og budgetter :) det er bare at bruge en 5 minutter på at finde trådene og så at bruge et par timer på at læse dem igennem :) go fornøjelse med jagten!!

__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
MissMette
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Ja har forsøgt de sidste par timer. Problemet er jeg ikke forstår alle de betegnelser. Måske skal jeg have klarhed over hvad jeg skal bruge til det. Jeg har parabol samt alm. tv antenne. Derfor skal der kunne kobles reciver fra parabol, tv antenne, samt en dvd dertil. Desuden skal jeg også have købt sorrund sound anlæg dertil, hvis det er det rigtige navn. Så det skal jo også kobles dertil. Men Takker mange gagne for svaret

 



__________________
Mvh MissMette
Til top Vis MissMette's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MissMette
 
Milca15
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

Skulle jeg vælge efter det bedste tilbud netop nu ville jeg vælge Panasonic TH 37 PV 60 og TH 42 PV 60. Skulle der være råd til lidt ekstra ville jeg vælge Pioneer PDP 427 XD eller XA til stuen. Der er sikkert også andre gode tilbud, blot vil jeg sig at det kan være svært for uerfarende at finde den helt rigtige skærm. Jeg kender ikke til nogle forretninger i dit område, men jeg har været en enkelt gang hos Tape Connection i Århus hvor jeg fik en god behandling og svar på div. spørgsmål.

Good luck... 

Til top Vis Milca15's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milca15
 
MissMette
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Tusind tak, det vil jeg lige undersøge. Bor i nærheden af Aalborg, så det burde være muligt at finde et eller andet der..  Har selvfølgelig et budget, regner med at kunne finde en til stuen under  eller omkring de 15000 og et til soveværelset omkring de 10000.

__________________
Mvh MissMette
Til top Vis MissMette's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MissMette
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Tag i Elgiganten og se på 42PV60 (deres model hedder vist 42PV62)

Men lov mig ikke at lad dig forvirre at de uduelige sælgeres salgstricks. De ved simpelthen ikke noget om det, men refererer bare hvad de har lært på et salgskursus

Hvis du er tilfreds kan den købe på nettet med stor besparelse

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
kosmos67
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Hej prøv og se på det her det kan du få til 10.411 kr

http://www.smartson.se/contentfeed/panasonic/tester/internat ional/dk/Panasonic-TH-42PV60.htm  er super godt tv

Hilsen Richard

Til top Vis kosmos67's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kosmos67
 
Jaco
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 216
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Lej hos leasy du kan bytte til en ny når du vil og på den måde slipper du for den bliver forældet ;)
Til top Vis Jaco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jaco
 
MissMette
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

Richard >>>>

Det er sgu lige det jeg skal have... smiler tak til dig og alle i andre for hjælpen. Har søgt efter prisen på det tv. Men det laveste jeg kan komme/finde det til er 11488,- ?? Måske lidt mere hjælp



__________________
Mvh MissMette
Til top Vis MissMette's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MissMette
 
MissMette
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Hmm, endnu engang mangler jeg råd

Har besluttet mig for Panasonic TH-42PV60 til stuen.

Mangler nu bare et til soveværelset. Syntes LCD 37 tommer passer til mit behov, nogle der kender et godt et ??

 



__________________
Mvh MissMette
Til top Vis MissMette's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MissMette
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Du kan jo evt. købe samme model - bare i 37" udgaven.

Den hedder 37PV60

 

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg ser ikke rigtig nogen grund til, at TV'et til soveværelset ikke skal være PV60'eren i 37 tommer.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes