| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sammenlignede sidste forår Samsung 50" plasma (husker ikke modelnr.) med Pioneers tilsvarende samt Samsung 46" LCD. Uden at være dårlig, var Samsung plasmaen klart den dårligste af de 3 efter min mening (de hang ved siden af hinanden med samme input). Jeg ved dog ikke om det er den model, du spørger om.
|