Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 06:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: MX4000, nu uden lyd ! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Hjælp, lyden er forsvundet på mit B&O MX4000 årgang 2001 !

Den kan genetableres ved at gå i Sound menuen og stille antal højttalere til 1. Efter tv´et har været slukket og tændes er lyden væk igen !
Det burde i.flg manualen slet ikke være muligt at stille til andet end 1 med mindre der er tilsluttet aktive højttalere.
Har tilsluttet en Sony DVD recorder og har prøvet at fjerne scart stikket uden det gør nogen forskel.

Så....... hvad gør de kloge, og hvad gør jeg !

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Køber en fladskærm?
Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, er der ikke noget galt med lyden. Den glemmer bare indstillingen i Soundmenuen. Hvis det er rigtigt forstået, lyder det som om du glemmer at trykke " store ". Hvilken fjernbetjening bruger du ? 
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:
Køber en fladskærm?
  Ja, og en pakke søsygetabletter!! Fladskærme er dog det største tilbageskridt i mange år når man kigger på billedkvalitet!!!

__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Hmmm fejlen er fundet og rettet !

Det var PL = PowerLink som var sat på on i sockets menuen. Derfor troede tv´et at der var tilsluttet eksterne højttalere.

Konklusion: B&O er så let betjent at selv en 5 årig med mod på tilværelsen kan lave mere kludder i opsætningen end hans far (næsten) kan finde ud af at rette tilbage. Han skal nok blive til noget

Mvh SJAG

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

SJAG skrev:

Hmmm fejlen er fundet og rettet !

Det var PL = PowerLink som var sat på on i sockets menuen. Derfor troede tv´et at der var tilsluttet eksterne højttalere.

Konklusion: B&O er så let betjent at selv en 5 årig med mod på tilværelsen kan lave mere kludder i opsætningen end hans far (næsten) kan finde ud af at rette tilbage. Han skal nok blive til noget

Mvh SJAG

Jowjow, der er krummer i den knægt

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes