| Forfatter |
|
fc junkies Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Jeg er igennem mit arbejde blevet tilbudt et Philips 32pf9631D til 10.000 kr. Det er godt nok den som har hængt fremme noget tid, men vejl. har jo været 17.999 kr. Fjernsynet har pixelplus2hd og alt det der... det ved i jo nok! ;-)
Skal det være den, eller er der noget som er lige så godt ved 10.000 kr. grænsen?? Som vel og mærket kan erhverves i danmark for de penge... ikke tysk import eller noget. dvb-t er vigtigt
Helst hurtigt svar... køber den i morgen hvis i anbefaler den.
Tusind tak
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
I mine verden finde "det perfekte køb" ikke, der vil altid være et valg mellem pest eller cilera. Men nu er jeg jo "phillips mand" over en hals, så jeg synes bestemt det er en god løsning du har fundet dig, hvis du kan nøjedes med de 32 tommer...
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citat fra Flatpanels ved anmeldelse af Phillips 32PF9631D "En meget positiv oplevelse og bestemt et Tv som vi gerne vil anbefale."
Link til test:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1155 506940
Efter at have læst testen kan du vist roligt købe det tv med god samvittighed
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange herinde vil vist sige at et Panasonic TH37PV60 (37") til samme pris hos fx. TapeConnection er et langt bedre køb.
Jeg citerer kun, for er ikke ekspert. Men jeg har opdaget dette forum fordi jeg ville finde det bedste køb. Jeg er kommet fremtil at jeg skal have en Panasonic PV60 (plasma TV).
Skal så bare finde ud af om jeg gider vente på den nye model om 3-4 måneder
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er en gammel model, kan nyprisen meget vel være overhalet indenom flere gange! Udviklingen går hurtigt, og priserne rasler ned, i takt med at kvaliteten stiger. Lidt ligesom at købe en gammel PC, hvor nyprisen har været meget høj. Her vil udviklingen også gøre, at en væsentlig hurtigere ny model er langt billigere!
Jeg vil ikke afgøre om det er et godt eller dårligt køb. Men se dig for. Undersøg hvad du kan købe et sprit nyt tv i samme kvalitet for. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den omtalte model er ikke særlig gammel hvis i læser testen __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne slå et slag for Hitachi. Jeg har netop købt et 32W Hitachi efter at have haft et Samsung M61. Jeg har ikke ændret noget som helst i farvegengivelsen da det simpelthen står fantastik. Modellen hedder 32DL9700 og kan ses i Expert.
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
benj0219 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejede selv samme skærm til 10000 kr hos pixmania, men ender med en 42pv60. Tror at størrelsen passer bedre og kvaliteten er meget bedre...
|
| Til top |
|
| |