| Sendt: 19 Januar 2007 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hjælp søges
Jeg ved meget lidt om lærred og er i twivl om havd jeg skal købe, og er der forskel ?
jeg skal bruge et 16:9 størrelse ca 190 procjkter infocus in-76
jag skal bruge et rulle lærred med motor, har set på føggende modeller og vil gerne vide om de er ok eller kan der anbefales andre.
qualityscreen diplomat ny eller lissau pro screen eller et no name fra av connetion
takker for hjælpen
ta
|