| Sendt: 19 Januar 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes 9731D generelt klarer de analoge signaler bedst. Billedet er lidt mindre grumset, men generelt for begge apparater er, at der er relativt store afvigelser i farverne. På Philips'en lidt mere i gamma'en for de hvide farver, men jeg synes stadig den klarer opgaven bedst.
For HD gengivelse, synes jeg Sharp XD1 klarer sig bedst.
Men jeg kan da kun anbefale at tage ud og kigge på begge skærme. Der er naturligvis en prisforskel. Jeg hjalp for resten en god vens forældre med at købe et Tv for kort tid siden. De endte, efter at have været mest lun på Panasonics PV60 serie, med valget mellem Sharp XD1 og Philips 9731D. De endte med Philips, blandt andet fordi de var ret begejstrede for designet, og fordi Tv'et opfyldte de krav de havde, som de åbenbart ikke syntes PV60 serien kunne efterleve. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|