Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 16:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: til grin, hvis man køber fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Maberd
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 19 Januar 2007 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle sammen.
Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor

Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?

Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Til top Vis Maberd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maberd
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  



Ikke noget i vejen med at have sin egen mening

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:


Ikke noget i vejen med at have sin egen mening

 

Nej eller opfører sig voksent, det gør vi nemlig hér... ik ;-)

 

- Så kan han lære det!*S*

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv
Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1886
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

Man sidder heller ikke lige så let og ser en film på en højlys sommerdag.
Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Fenris skrev:
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv


Pjat....det koster da ikke meget ekstra

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

jaja sådan er vi jo alle sammen så forskellige
Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:
Fenris skrev:
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv


Pjat....det koster da ikke meget ekstra

Helt billig er pæren nu ikke og mange tusind timer holder den ikke.

Jeg havde selv samme opfattelse med min første og anden projekter, men med mit nye plasme skærm hænger min Infocus projekter fint til pynt på børnenes værelse og samler støv( ej de gider bruge den.



__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

yanomami skrev:

Hattori Hanzo skrev:
Fenris skrev:
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv


Pjat....det koster da ikke meget ekstra

Helt billig er pæren nu ikke og mange tusind timer holder den ikke.

Jeg havde selv samme opfattelse med min første og anden projekter, men med mit nye plasme skærm hænger min Infocus projekter fint til pynt på børnenes værelse og samler støv( ej de gider bruge den.

 

 

Send den til mig, det er sg da synd den samler støv

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Maberd skrev:

Hejsa alle sammen.
Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor

Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?

Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

 

Ha ha ha  du kan ikke se tv i dagslys    ha ha

Men projektor er fantastisk til dvd  hvis rummet er mørklagt

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 113
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Det er lidt sjovt folk har ondt i røven over manden er (meget) glad for sin projektor !

Har TV, men kunne ikke drømme om at bruge mere end 3000,-kr på et TV, film skal ses i +100" .

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

 

Det er rigtigt at projektor er fedt. Men man er på ingen måde til grin ved at købe et tv!!

Det er træls at skulle tænde for maskineriet aKa projektoren HVER eneste gang at man vil se en film eller spille et spil. Jeg er ganske glad for min HD70, men lige så glad for min 32" Sony LCD. Hver ting til sit formål... Og tv'eet kommer med indbygget lyd.

Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige opdateret emnet, prøv lige at give det noget der bare handler lidt om emnet en anden gang.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 614
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Maberd skrev:

Hejsa alle sammen.
Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor

Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?

Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA



Hah, jeg forbløffes konstant over, hvor latterlige folk kan være... P.t. er du nr. 1 på listen.


Vil bare fortælle dig hvor meget til grin du er, når du opretter sådan en tråd! Er du lige kommet ud af børnehaven, eller hvad?? Du har lige fået projektor, og så er alt andet noget l**t??

__________________
Mit beskedne setup:

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2172
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Maberd skrev:

Hejsa alle sammen.
Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor

Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?

Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA

 

Hvilken tuner bruger du og hvilken overførselsmetode bruger du til projektoren, hvilket lærred bruger du?

Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Ja, føj for den. De er da mindst lige så til grin som dem der stadig har stereo. Kan man være mere til grin og gammeldaws.

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Ja, føj for den. De er da mindst lige så til grin som dem der stadig har stereo. Kan man være mere til grin og gammeldaws.

Mvh. l´Blundt

 

Forhåbentlig var det ironi?

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Hvis man har en projektor, og en masse venner på besøg til filmaften, så er der én person der er til grin, hvis pæren ryger midt i det hele, og der ikke er en ekstra. 

Der er mange måder man kan blive til grin på...

(Køb en CRT-projektor, eller hav en ekstra pære)


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.

Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 970
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:

Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.


Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste


Mvh. l´Blundt



Du er sjav!
Til top Vis Mashuro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mashuro
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes