| Forfatter |
|
Maberd Forum Bruger

Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 19 Januar 2007 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle sammen. Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor
Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?
Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke noget i vejen med at have sin egen mening __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Ikke noget i vejen med at have sin egen mening  |
|
|
Nej eller opfører sig voksent, det gør vi nemlig hér... ik ;-)
- Så kan han lære det!*S*
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man sidder heller ikke lige så let og ser en film på en højlys sommerdag.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv |
|
|
Pjat....det koster da ikke meget ekstra __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
pigolo Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jaja sådan er vi jo alle sammen så forskellige
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Fenris skrev:
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv |
|
|
Pjat....det koster da ikke meget ekstra  |
|
|
Helt billig er pæren nu ikke og mange tusind timer holder den ikke .
Jeg havde selv samme opfattelse med min første og anden projekter, men med mit nye plasme skærm hænger min Infocus projekter fint til pynt på børnenes værelse og samler støv( ej de gider bruge den . __________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
yanomami skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Fenris skrev:
Nu skal du bare huske på at det er dyrt at bruge den til alt for meget tv |
|
|
Pjat....det koster da ikke meget ekstra  |
|
|
Helt billig er pæren nu ikke og mange tusind timer holder den ikke .
Jeg havde selv samme opfattelse med min første og anden projekter, men med mit nye plasme skærm hænger min Infocus projekter fint til pynt på børnenes værelse og samler støv( ej de gider bruge den .
|
|
|
Send den til mig, det er sg da synd den samler støv 
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maberd skrev:
|
Hejsa alle sammen. Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor
Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?
Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA
|
|
|
Ha ha ha du kan ikke se tv i dagslys ha ha
Men projektor er fantastisk til dvd hvis rummet er mørklagt 
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lidt sjovt folk har ondt i røven over manden er (meget) glad for sin projektor !
Har TV, men kunne ikke drømme om at bruge mere end 3000,-kr på et TV, film skal ses i +100" .
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er rigtigt at projektor er fedt. Men man er på ingen måde til grin ved at købe et tv!!
Det er træls at skulle tænde for maskineriet aKa projektoren HVER eneste gang at man vil se en film eller spille et spil. Jeg er ganske glad for min HD70, men lige så glad for min 32" Sony LCD. Hver ting til sit formål... Og tv'eet kommer med indbygget lyd .
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige opdateret emnet, prøv lige at give det noget der bare handler lidt om emnet en anden gang.
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maberd skrev:
|
Hejsa alle sammen. Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor
Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?
Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA |
|
|
Hah, jeg forbløffes konstant over, hvor latterlige folk kan være... P.t. er du nr. 1 på listen.  Vil bare fortælle dig hvor meget til grin du er, når du opretter sådan en tråd! Er du lige kommet ud af børnehaven, eller hvad?? Du har lige fået projektor, og så er alt andet noget l**t??  __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maberd skrev:
|
Hejsa alle sammen. Jeg har lige fået en Sanyo z4 projektor
Jeg vil her, bare høre, om nogen kan følge mig i, hvor til grin man er, hvis man køber fjernsyn ?
Synes Projektor er fantastisk både til TV og DVD film.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Hvilken tuner bruger du og hvilken overførselsmetode bruger du til projektoren, hvilket lærred bruger du? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, føj for den. De er da mindst lige så til grin som dem der stadig har stereo. Kan man være mere til grin og gammeldaws.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
|
Ja, føj for den. De er da mindst lige så til grin som dem der stadig har stereo. Kan man være mere til grin og gammeldaws.
Mvh. l´Blundt
|
|
|
Forhåbentlig var det ironi? 
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man har en projektor, og en masse venner på besøg til filmaften, så er der én person der er til grin, hvis pæren ryger midt i det hele, og der ikke er en ekstra.  Der er mange måder man kan blive til grin på... (Køb en CRT-projektor, eller hav en ekstra pære)
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.
Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
Rattanhuset: Overhovedet ikk´! Stereo er da kun for gamle sure mænd med hornhøjttalere og rørforstærkere. Musik høres først rigtigt når man knalder det af på Cervin Wega over en 5*100watt 2499kr. reciever fra El-Giganten.
Det har jeg da ihvertfald lært gennem kollegaer og andre oplyste
Mvh. l´Blundt |
|
|
 Du er sjav!
|
| Til top |
|
| |