Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS42Q7 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der kan kommentere på dette TV i 42". Jeg var i TapeConnection og lure i dag på Pana PV60. Super billede, men jeg har svært ved at kaste + 10K efter et design jeg ikke rigtigt kan lide. Derfor kunne jeg godt tænke mig at lære lidt om Samsungs plasma!

Er der nogen der kan opsummere forskellen til PV60 eller lign.

Jeg kan også forstå at der har været lidt kritik af PS42........hvad går det på, og er det noget der er rettet i de modeller man kan købe nu?

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Halløj!

Har en Samsung PS42E7H.

Det betalte jeg den nette sum af 15999 for sidste år og jeg har ikke på nogen måde været tilfreds med produktet.

Det skal siges at efter jeg brugte en masse penge på en ordentlig dvd afspiller og ca 2500 kr på rimelige kabler (vel at mærke alle! kabler også antenne kabler) så har det hjulpet en anelse.

Problemet med mit er, at meget mørke billeder, billeder i skygge, med kraftig farve, faktisk også billeder med meget hurtige bevægelser (action/fodbold m.v) kan skærmen simpelthen ikke håndtere, de er blævrede/flimrende/ over i det utydelige og meget kornede og grumset.

Elendig lyd fra de 2 micro højttalere under skærmen! 

Har klaget min nød til forhandleren, men uden den store forståelse''for et Samsung er jo af fineste kvalitet bla. bla. osv osv''. Da vi stod midt i flytterod og sommerferie m.m. gik der desværre ca 2 måneder fra jeg købte skærmen, til at jeg ''rigtigt'' fik kigget på det. Så handlen kunne ikke gå tilbage og det har såmænd også været omkring service værkstedet, dog uden fejlmelding.

Det absolut eneste medie der fungerer 100 % på denne skærm, er animerede tegnefilm (fra DVD'n) det klarer skærmen så til gengæld bedre end de fleste i denne prisklasse. Men hvem faen gider glo på Ice age oa. undtagen når ungerne er i stuen? Jeg gør ikke!Angry

Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

men jeg har svært ved at kaste + 10K efter et design jeg ikke rigtigt kan lide.

Har lagt mærke til at du har skrevet en del om designet i andre tråde, så du må virkelig synes at det er verdens grimmeste tv :) men jeg synes du skal prøve at kigge lidt på http://www.minhembio.com/ hvor du kan finde en masse billeder af netop PV60'ere i naturlige omgivelser...jeg (og mange andre) giver dig ret i at Panasonic ikke har ofret oceaner af resourcer på udviklingen af designet, men men men...designet er tilgengæld så dejligt diskret at det jo nærmest passer ind i alle hjem.... Netop det, og billedkvaliteten gør at jeg bare går og venter på at jeg får min nye lejlighed om 11 dage, og endelig kan hente det ved TC og hænge det op

\\Morten

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted

Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Tak for det link. Du har helt ret. Når det hænger "alene" i virkelige omgivelser ser det netop diskret ud og godt ud!

Men s**t hvor går folk dog op i det når de lægger billeder på nettet af det.

Ved godt at jeg er lidt fanatisk i beslutningsfasen, men derefter "forsvinder" jeg. Nå men til gengæld lige så fanatisk mht. windsurfing.

Iøvrigt pænt dårlig stil i nogle af de hjem. Man kan godt se hvor der ikke bor en kvinde

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000

Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

HAHA, ja der er nogen steder hvor billed og lyd er i fokus frem for selve indretningen

Jeg har dælme også brugt sindsygt meget tid på spørge til det ene og det andet og læse hvad der er blevet forslået til folk der har haft ca. det samme budget som mig... Glæder mig til at bliver mig der kan smide billeder op af min hjemmebio

Nu er der kun én uge til anlæg, tv og møbler kommer!

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes