| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj!
Har en Samsung PS42E7H.
Det betalte jeg den nette sum af 15999 for sidste år og jeg har ikke på nogen måde været tilfreds med produktet.
Det skal siges at efter jeg brugte en masse penge på en ordentlig dvd afspiller og ca 2500 kr på rimelige kabler (vel at mærke alle! kabler også antenne kabler) så har det hjulpet en anelse.
Problemet med mit er, at meget mørke billeder, billeder i skygge, med kraftig farve, faktisk også billeder med meget hurtige bevægelser (action/fodbold m.v) kan skærmen simpelthen ikke håndtere, de er blævrede/flimrende/ over i det utydelige og meget kornede og grumset.
Elendig lyd fra de 2 micro højttalere under skærmen!
Har klaget min nød til forhandleren, men uden den store forståelse''for et Samsung er jo af fineste kvalitet bla. bla. osv osv''. Da vi stod midt i flytterod og sommerferie m.m. gik der desværre ca 2 måneder fra jeg købte skærmen, til at jeg ''rigtigt'' fik kigget på det. Så handlen kunne ikke gå tilbage og det har såmænd også været omkring service værkstedet, dog uden fejlmelding.
Det absolut eneste medie der fungerer 100 % på denne skærm, er animerede tegnefilm (fra DVD'n) det klarer skærmen så til gengæld bedre end de fleste i denne prisklasse. Men hvem faen gider glo på Ice age oa. undtagen når ungerne er i stuen? Jeg gør ikke!
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|