| Forfatter |
|
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj derude!!
Er på kig efter en billig/rimelig LCD 32-37'' skærm.
Har været inde og lure på QXL, der er der flere skærme fra noget der hedder BLUEBUY! Nogen der har kommentarer til denne udbyder af elektronik?
Og iøvrigt har jeg hørt ude i byen, at indmaden i Hyundai er fra Marantz?? Nogen kommentarer til dette?
Venlig hilsen Jan __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen kilde på det med indmaden?? evt. en hjemmeside??
__________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
En sælger fra Electronic City der snakkede om det, det kan jo lige så godt være en ''lystfisker historie''?!? __________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 20 Januar 2007 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også en tråd andet steds på dette forum der omtaler det?!
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja når man skimter den tråd igennem ser det jo unægtelig ud til at være tilfældet.... Men jeg vil aldrig sætte min fulde tillid til en sælger fra Electronic City/El Giganten...de har altid nogen gode historier i ærmet :-) Bl.a. har jeg flere gange fået at vide at både AMOI og Hitachi angiveligt skulle være Japans svar på B&O... :-) der er en grund til at jeg aldrig ville købe tv hos El Giganten!!
__________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|
| Til top |
|
| |
VonLarsen Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har flere gange set auktionerne fra BlueBuy på QXL, og personlig synes jeg de virker ret uprofessionelle mht. deres salgsannoncer mv. Har en del gange kontaktet dem pga. fejlagtige beskrivelser ved deres produkter, her i blandt ukorrekte oplysninger om opløsning osv.
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ingen grund til at være naiv! Men der er nogen af os med børn og almindelige indkomster, hvor en ny vaskesøjle, tæller lidt højere end en Pioneer Plasma til 40000 og hvor Elgiganten & alle de andre ''varehuse'' er eneste udvej, hvis altså ikke man har lyst til at købe folks brugte modeller.
Men jeg husker dog også et Hi-Fi & Elektronik magasin for, ja 15 år siden, hvor man havde skrællet nogle VHS maskiner fra Bilka & OBS og sammenlignet indmaden med maskiner der kostede det dobbelte/mærkevarerne... Og på nogle af modellerne var der ingen (slet ingen) forskel på den billige og den dyre 'indmad', udover mærket og fronten, så var de helt ens, så jeg ved sgu ikk?
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja BLUEBUY virker lidt grå i kanten, ikk?!
__________________ - Musik speak louder than words... Mr Andersen is BACK!!
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har solgt en del Hyundai fladskærme, men vi er stoppet me dem, da der var uforholdsmæssigt mange fejl på dem. Og det bliver ikke bedre af at landet store værksteder ikke vil lave dem, og dem som så påtager sig opgaven konstant fejler, hvis der overhoved kan skaffes de dele som skal bruges.
Et råd ville være at holde sig til mærkevare når du køber et flattv
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
JanM skrev:
|
Ja ingen grund til at være naiv! Men der er nogen af os med børn og almindelige indkomster, hvor en ny vaskesøjle, tæller lidt højere end en Pioneer Plasma til 40000 og hvor Elgiganten & alle de andre ''varehuse'' er eneste udvej, hvis altså ikke man har lyst til at købe folks brugte modeller.
|
|
|
Det kan jeg sgu sagtens følge dig i... Meeen, El Giganten er da ikke den eneste udvej af den grund!? Der er nogen af deres produkter du endda kan finde 3-5 tusind billigere hvis du bruger 10-15 minutter på google, hifipriser kelkoo m.m.... fx en 37" PV60, som de bare har fået lov til at kalde PV62! 13999,- i El-giganten og den koster 9999,- i TC hvor du endda også kan komme til at se den!
Men da en ny vaskesøjle naturligvis tæller højere end et nyt tv, så synes jeg du skal bruge pengene på det istedet for et tv du kan risikere at blive ked af at du har købt! __________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
JanM skrev:
|
Og iøvrigt har jeg hørt ude i byen, at indmaden i Hyundai er fra Marantz?? Nogen kommentarer til dette?
|
|
|
Jeg har hørt at det skulle være omvendt. Marantz er et godt kendt HiFi-mærke som ikke selv laver tv. Den lcdskærm der sælges som en Marantz er lavet af Hyundai. Det tror jeg mere på, men Elgiganten mener vel at det lyder bedre hvis de siger at det er Marantz der laver dem. Jeg overvejede selv at købe den engang bl.a. p.g.a. designet og muligheden for at tage højttalerne af. En søgning på internettet gav dog flere resultater hvor der omtales mange problemer og da jeg ville have den demonstreret hos KT-radio i Odense kunne sælgeren ikke få billede på skærmen.
|
| Til top |
|
| |