| Forfatter |
|
henrik j Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes det er længe siden der er luftet erfaringer med de nye proj. fra Sony(vw 50) Mitsubishi (hc 5000)Panasonic(ptae 1000) o.s.v __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j skrev:
|
Syntes det er længe siden der er luftet erfaringer med de nye proj. fra Sony(vw 50) Mitsubishi (hc 5000)Panasonic(ptae 1000) o.s.v
|
|
|
Hvorfor spæner du så ikke ud og kigger lidt på dem, så kan du blive den første?  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Otto.
Finder du lige en forh. der har de 3 nævnte og et Stewart lærred,bare i nogenlunde geografisk afstand fra Frederikshavn,så er jeg der hurtigere end du når at blinke med øjnene __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j skrev:
|
Hej Otto.
Finder du lige en forh. der har de 3 nævnte og et Stewart lærred,bare i nogenlunde geografisk afstand fra Frederikshavn,så er jeg der hurtigere end du når at blinke med øjnene
|
|
|
My point exactly! __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
MY point exactly is: Hvis man ikke kan se dem hos forhandlerne,må man jo efterlyse erfaringer hos dem der evt. har købt dem. __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg skulle købe en FULL-HD-projektor ;), kunne jeg ikke finde ud af hvilken der var bedst. Så jeg købte alle 3. Sony´en til stuen, Mitsubishi´en til soveværelset, Panasonic´en til ungernes legerum. Og de er stort set lige gode, når man bruger et IKEA rullegardin som lærred  . Og så var det lige jeg vågnede af drømmen  . Tror desværre de fleste afholder sig fra at give >30 kilo for en projektor, egentlig mærkeligt når man ser hvad folk kaster efter fladskærme. Men samtidig er det jo som I er inde på møgbesværligt at finde en forhandler som har skidtet hjemme, så man kan se dem  . OTTO, TC kom nu, er det ikke et oplagt kundesegment for tape connection ? PS: Husk JVC kommer snart med VERDENS BEDSTE FULL-HD PROJEKTOR!!!!!!!!!    Så skal far bare have overtalt konen til at der skal bruges MANGE penge på en projektor.
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 04 Februar 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej er der nogen der ved hvornår Panasonic PT-AE1000 kommer i butikkerne her hjemme, da jeg har set den flere steder i udlandet, men ikke lille DK. Godt nok står der på deres hjemmeside at den er klar fra d.12-01-06 __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er pt. ingen importør af PT-AE 1000 i DK,men www.lyd-billed.dk i Vodskov kan hjælpe dig
m.v.h Henrik J __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Men samtidig er det jo som I er inde på møgbesværligt at finde en forhandler som har skidtet hjemme, så man kan se dem .
OTTO, TC kom nu, er det ikke et oplagt kundesegment for tape connection ?
|
|
|
Det er meget forståeligt at kun meget få radioforretninger satser på projektorer. Mange forbrugere er idag så iloyale, at de får varen demonstreret i en radioforretning, for herefter at bestille varen over Internettet for at spare penge.
Hvis projektorer skal demonstreres kræver det, at man indretter et helt rum til det. Så skal der opsættes forskellige lærreder og der skal kalibreres o.s.v. Selve demonstrationen er også noget der tager lang tid. Og hvis folk så alligevel bestiller over nettet. . . . .
Hvis man har en radioforretning (fysisk butik) har man ikke råd til at sælge projektorer ligeså billigt som en netbutik. Så simpelt er det.
Hvis jeg havde en radioforretning med et decideret projektor demorum, ville jeg på næste morgenmøde foreslå at det blev nedlagt. Jeg er 112%(!) sikker på at pladsen kunne udnyttes bedre. F.eks. kunne det jo fyldes op med fladskærme, som rent faktisk kan sælges. Det er fint nok at beskæftige sig med noget man synes er sjovt, men der skal altså også penge i kassen engang imellem. . . . . . __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |