Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: HD projektorer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

 

Syntes det er længe siden der er luftet erfaringer med de nye proj. fra Sony(vw 50) Mitsubishi (hc 5000)Panasonic(ptae 1000) o.s.v



__________________
og husk´`altid smile.Aldrig være sur
Til top Vis henrik j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik j
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

henrik j skrev:

 

Syntes det er længe siden der er luftet erfaringer med de nye proj. fra Sony(vw 50) Mitsubishi (hc 5000)Panasonic(ptae 1000) o.s.v

Hvorfor spæner du så ikke ud og kigger lidt på dem, så kan du blive den første?



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Hej Otto.

Finder du lige en forh. der har de 3 nævnte og et Stewart lærred,bare i nogenlunde geografisk afstand fra Frederikshavn,så er jeg der hurtigere end du når at blinke med øjnene



__________________
og husk´`altid smile.Aldrig være sur
Til top Vis henrik j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik j
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

henrik j skrev:

Hej Otto.

Finder du lige en forh. der har de 3 nævnte og et Stewart lærred,bare i nogenlunde geografisk afstand fra Frederikshavn,så er jeg der hurtigere end du når at blinke med øjnene

My point exactly!



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

MY point exactly is: Hvis man ikke kan se dem hos forhandlerne,må man jo efterlyse erfaringer hos dem der evt. har købt dem.



__________________
og husk´`altid smile.Aldrig være sur
Til top Vis henrik j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik j
 
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2285
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Da jeg skulle købe en FULL-HD-projektor ;), kunne jeg ikke finde ud af hvilken der var bedst.

Så jeg købte alle 3.

Sony´en til stuen, Mitsubishi´en til soveværelset, Panasonic´en til ungernes legerum. Og de er stort set lige gode, når man bruger et IKEA rullegardin som lærred .

Og så var det lige jeg vågnede af drømmen .

Tror desværre de fleste afholder sig fra at give >30 kilo for en projektor, egentlig mærkeligt når man ser hvad folk kaster efter fladskærme. Men samtidig er det jo som I er inde på møgbesværligt at finde en forhandler som har skidtet hjemme, så man kan se dem.

OTTO, TC kom nu, er det ikke et oplagt kundesegment for tape connection ?

PS: Husk JVC kommer snart med VERDENS BEDSTE FULL-HD PROJEKTOR!!!!!!!!!
Så skal far bare have overtalt konen til at der skal bruges MANGE penge på en projektor.
Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 04 Februar 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Hej er der nogen der ved hvornår Panasonic PT-AE1000 kommer i butikkerne her hjemme, da jeg har set den flere steder i udlandet, men ikke lille DK. Godt nok står der på deres hjemmeside at den er klar fra d.12-01-06

__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
henrik j
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

Der er pt. ingen importør af PT-AE 1000 i DK,men www.lyd-billed.dk i Vodskov kan hjælpe dig

m.v.h   Henrik J



__________________
og husk´`altid smile.Aldrig være sur
Til top Vis henrik j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrik j
 
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2488
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Hans J skrev:


Men samtidig er det jo som I er inde på møgbesværligt at finde en forhandler som har skidtet hjemme, så man kan se dem.

OTTO, TC kom nu, er det ikke et oplagt kundesegment for tape connection ?

Det er meget forståeligt at kun meget få radioforretninger satser på projektorer. Mange forbrugere er idag så iloyale, at de får varen demonstreret i en radioforretning, for herefter at bestille varen over Internettet for at spare penge.

Hvis projektorer skal demonstreres kræver det, at man indretter et helt rum til det. Så skal der opsættes forskellige lærreder og der skal kalibreres o.s.v. Selve demonstrationen er også noget der tager lang tid. Og hvis folk så alligevel bestiller over nettet. . . . .

Hvis man har en radioforretning (fysisk butik) har man ikke råd til at sælge projektorer ligeså billigt som en netbutik. Så simpelt er det.

Hvis jeg havde en radioforretning med et decideret projektor demorum, ville jeg på næste morgenmøde foreslå at det blev nedlagt. Jeg er 112%(!) sikker på at pladsen kunne udnyttes bedre. F.eks. kunne det jo fyldes op med fladskærme, som rent faktisk kan sælges. Det er fint nok at beskæftige sig med noget man synes er sjovt, men der skal altså også penge i kassen engang imellem. . . . . .



__________________
I like techno - UNPLUGGED!
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes