Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 11:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Anbefal LCD TV til omkring 15.000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Immanuel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Hvilket LCD tv ville i anbefale til de 15.000, og hvorfor?
er på udkig efter et godt nyt tv til min stue, da jeg intet tv har hehe :)
Til top Vis Immanuel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Immanuel
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Phillips 32" eller 37" PF9731D.....det ene lidt billigere end 15000 det andet lidt dyrere

Link til test:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=11574459 37&archive=&start_from=&

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Aaberg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

En Metz. Den kan ALT
Til top Vis Aaberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aaberg
 
Immanuel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Metz hvad for noget?
Til top Vis Immanuel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Immanuel
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Immanuel skrev:
Metz hvad for noget?


Hmmm ja godt spørgsmål....hvad er en Metz?...kender ihvertfald ikke mærket eller modellen

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Aaberg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

What.....Kender i ikke Metz?

det er et tysk firma, lidt i stil med Loewe. De byggene måske verdens bedste CRT tv, og er nu også hoppet med på LCD vognen.

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/METZ_ Puros_32_LCD_TV_Antracit.htm

Til top Vis Aaberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aaberg
 
centric
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Sharps XD1E serie er det sikre valg. Super specifikationer og endnu vigtigere at super godt TV.
Læs en anmeldelse her: Anmeldelse fra flatpanels.dk

37" udgaven + gratis væg koster 14.000 kr. i øjeblikket gennem flatpanels.dk (1000 kr. rabat + gratis beslag), så prisen passer perfekt i dit budget.


Hvis du er det mindste i tvivl så søg lidt på XD1E på recordere.dk, flatpanels.dk og evt engelsksprogede sider.
Til top Vis centric's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af centric
 
Aaberg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Jeg tvivler på at de kan skaffe dem. Hvis de kan er de impoteret fra sydeuropa, for Sharp danmark har omkring 500 stk i restordre i norden!!!
Til top Vis Aaberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aaberg
 
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 617
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Hitachi 32LD9700... Konge TV.. Du kan se det i Expert.
Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Hvis du er villig til at udvide horisonten er der jo også Projektor eller Plasma på markedet.

Men hvis du har besluttet dig for LCD så er det jo indiskutabelt

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
Immanuel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Okay, tager LCD tilbage :)
kan i anbefale et godt tv til stuen, max 25000 og det er ligemeget om det er LCD, eller Plasma, ved ikke hvor smart det er at ha projektor mht. til
almindelig antenne, eller via computer.
Til top Vis Immanuel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Immanuel
 
Aaberg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Loewe Individual 32"...26.999kr

Loewe Xelos 37"...24.999kr

Til top Vis Aaberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aaberg
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

pioneer pdp-407 eller 507
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Aaberg skrev:

Loewe Individual 32"...26.999kr

Loewe Xelos 37"...24.999kr

loewes nuværende tv er ikke super gode, slet ikke til prisen. Men glæder mig til  deres nye individual compose kommer på markedet

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Aaberg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:
Aaberg skrev:

Loewe Individual 32"...26.999kr

Loewe Xelos 37"...24.999kr

loewes nuværende tv er ikke super gode, slet ikke til prisen. Men glæder mig til  deres nye individual compose kommer på markedet

Vrøvl...Jeg har til dato ikke set noget der lavede bedre billed med digital tv!! Og så kan de udover så sindsygt meget!

Til top Vis Aaberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aaberg
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Aaberg skrev:
brasch skrev:
Aaberg skrev:

Loewe Individual 32"...26.999kr

Loewe Xelos 37"...24.999kr

loewes nuværende tv er ikke super gode, slet ikke til prisen. Men glæder mig til  deres nye individual compose kommer på markedet

Vrøvl...Jeg har til dato ikke set noget der lavede bedre billed med digital tv!! Og så kan de udover så sindsygt meget!

pioneer og panasonic. Jeg giver dig ret i at de kan rigtigt meget. Jeg brugte en måneds tid på at nærstudere loewe og pioneer, da valget stod mellem dem.

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline
Indlæg: 254
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Sonys nye modeller. De kan vist fås til omkring 15000 hvis de handles i Tyskland. Det er nok noget af det bedste for pengene.
Til top Vis malkekoen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkekoen
 
sheep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 328
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Da jeg selv lige har købt Panasonic TH42PX60EN hos TC til 12k vil jeg så afgjort anbefale at du tager et kig på dette TV - Jeg er fuldt ud tilfreds med billedkvaliteten via den indbyggede digitale tuner  Syned stadig Pioneer har et flottere design og det samme gør sig gældende for LCD tv fra loewe og NAD - men udfra mest mulig billedkvalitet pr. krone synes jeg du bør gi pana en chance

__________________
BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes