| Forfatter |
|
Immanuel Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket LCD tv ville i anbefale til de 15.000, og hvorfor?
er på udkig efter et godt nyt tv til min stue, da jeg intet tv har hehe :)
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phillips 32" eller 37" PF9731D.....det ene lidt billigere end 15000 det andet lidt dyrere
Link til test:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=11574459 37&archive=&start_from=&__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Metz. Den kan ALT
|
| Til top |
|
| |
Immanuel Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Metz hvad for noget?
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm ja godt spørgsmål....hvad er en Metz?...kender ihvertfald ikke mærket eller modellen __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
centric Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sharps XD1E serie er det sikre valg. Super specifikationer og endnu vigtigere at super godt TV.
Læs en anmeldelse her: Anmeldelse fra flatpanels.dk
37" udgaven + gratis væg koster 14.000 kr. i øjeblikket gennem flatpanels.dk (1000 kr. rabat + gratis beslag), så prisen passer perfekt i dit budget.
Hvis du er det mindste i tvivl så søg lidt på XD1E på recordere.dk, flatpanels.dk og evt engelsksprogede sider.
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tvivler på at de kan skaffe dem. Hvis de kan er de impoteret fra sydeuropa, for Sharp danmark har omkring 500 stk i restordre i norden!!!
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hitachi 32LD9700... Konge TV.. Du kan se det i Expert.
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du er villig til at udvide horisonten er der jo også Projektor eller Plasma på markedet.
Men hvis du har besluttet dig for LCD så er det jo indiskutabelt 
|
| Til top |
|
| |
Immanuel Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tager LCD tilbage :)
kan i anbefale et godt tv til stuen, max 25000 og det er ligemeget om det er LCD, eller Plasma, ved ikke hvor smart det er at ha projektor mht. til
almindelig antenne, eller via computer.
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Loewe Individual 32"...26.999kr
Loewe Xelos 37"...24.999kr
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
pioneer pdp-407 eller 507
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaberg skrev:
|
Loewe Individual 32"...26.999kr
Loewe Xelos 37"...24.999kr
|
|
|
loewes nuværende tv er ikke super gode, slet ikke til prisen. Men glæder mig til deres nye individual compose kommer på markedet
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Aaberg skrev:
|
Loewe Individual 32"...26.999kr
Loewe Xelos 37"...24.999kr
|
|
|
loewes nuværende tv er ikke super gode, slet ikke til prisen. Men glæder mig til deres nye individual compose kommer på markedet
|
|
|
Vrøvl...Jeg har til dato ikke set noget der lavede bedre billed med digital tv!! Og så kan de udover så sindsygt meget!
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaberg skrev:
brasch skrev:
Aaberg skrev:
|
Loewe Individual 32"...26.999kr
Loewe Xelos 37"...24.999kr
|
|
|
loewes nuværende tv er ikke super gode, slet ikke til prisen. Men glæder mig til deres nye individual compose kommer på markedet
|
|
|
Vrøvl...Jeg har til dato ikke set noget der lavede bedre billed med digital tv!! Og så kan de udover så sindsygt meget!
|
|
|
pioneer og panasonic. Jeg giver dig ret i at de kan rigtigt meget. Jeg brugte en måneds tid på at nærstudere loewe og pioneer, da valget stod mellem dem.
|
| Til top |
|
| |
malkekoen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 254
|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonys nye modeller. De kan vist fås til omkring 15000 hvis de handles i Tyskland. Det er nok noget af det bedste for pengene.
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg selv lige har købt Panasonic TH42PX60EN hos TC til 12k vil jeg så afgjort anbefale at du tager et kig på dette TV - Jeg er fuldt ud tilfreds med billedkvaliteten via den indbyggede digitale tuner  Syned stadig Pioneer har et flottere design og det samme gør sig gældende for LCD tv fra loewe og NAD - men udfra mest mulig billedkvalitet pr. krone synes jeg du bør gi pana en chance __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |