Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 09:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: ny fladskærm LG (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
høvding
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

regner med og skal ud og ha et 32" fladskærm

har kigget lidt rundt og været ude og se et par stykker

til og starte med var det planen jeg skulle ha et samsung, men efter og har set det i live,  blev den droppet igen.

 

så har jeg kigget på et fra LG 32LC25R

nogen der kender til skæme fra LG erfaringer problemer osv.

vil jo nødig købe noget jeg bliver træt af.. når man nu skal til og ofre..

forslag til andre er meget velkommen

Til top Vis høvding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af høvding
 
hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Jeg er med på en lytter her hvis det er ok med dig. Går selv i samme tanker.
Til top Vis hasselstream's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselstream
 
høvding
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

det er helt okey.så mangler vi bare nogen svar
Til top Vis høvding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af høvding
 
hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Ja, de kommer nok, Min bror har dog fra rådet mig at købe et tv til under 10.000kr, for der er for dårlige og der er for mange fejl, så tror jeg vil satse på projektor i stedet, men dertil venter jeg svar på et spørgsmål i en anden tråd, jeg har lavet.
Til top Vis hasselstream's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselstream
 
bøje
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

Hvad bygger din bror den påstand på, at fladskærme under 10k er for dårlige og har fejl? det er da en mærkelig måde at generalisere på, jeg kender da flere 32" skærme der er i meget høj kvalitet både på teknik og billed der koster mellem 7k og 10k tag eks. Samsung LE-32R75 det er da en fremragende skærm som kostede 15k da den kom frem og nu koster ca. 8k er den nu blevet dårlig og med fejl fordi den er faldet i pris, nej vel! men vi kan da godt blive enige om at man får hvad man betaler for, så hvis man har råd bør man nok gå et efter en mærkevare og topmodellen fra det pågældende mærke man kigger på, dog ville en topmodel jo kunne gå ligeså meget istykker som en billig model fra samme mærke.

Desværre har jeg ikke det store kendskab til LG og den pågældende model, men normalt laver LG nogle ganske udemærkede skærme da de jo selv sammen med Philips producerer paneler og selv kan styre udviklingen og kvaliteten.

mvh. 

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje
 
hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig med dig børge, et tv til eks 20.000 kan man være ligeså uheldig med som med et tv til 6000kr. Tror bare det er fordi han havde en dårlig oplevelse med et tv han købte, det var til rep. 4 gange, men til sidst fik han pengene tilbage.

Mener der er R modelen fra samsung han havde kig på efterfaølgende men blev frarådet det, og anbefalet S modelen i stedet.

Men min egen mening er også at man for hvad man betaler for, dog har jeg læst her på siden at fladskærms tv vil falde i pris det næste halve år, så jeg venter og ser hvad der sker, skal også flytte om et halvt år, og i den nye lejlighed SKAL jeg have fladskærm + projektor.

 

 

Til top Vis hasselstream's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselstream
 
bøje
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

R7 modellen har bedre specs end S7 modellen så det må være omvendt, nå men pyt med det!

Den der med at fladskærme falder i pris det har de jo altid gjordt ligeså længe jeg kan huske og det samme var der jo med billedrørs tv de faldt også i pris.

Min holdning er at man bør købe når man har råd og brug for det, ellers får man aldrig købt noget for hvis man bliver ved med at sige man vil vente så er det jo fordi man ikke har råd

Mvh. Bøje (ikke Børge)

 

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje
 
hasselstream
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

Sorry bøje, hehe. Ja du har nok ret i at det var omvendt jeg mente. Men ja hvis man siger man vil venter er det nok fordi man ikke har råd, men i øjeblikket kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad mit næste køb skal være. Effekt blok, Fladskærms tv, projektor, andet dvd + forstærker grej.

Men det finder jeg nok ud af.

Høvding, jeg håber du finder det du søger, og du bliver tilfreds med det.

i hvilket pris leje er det du søger et tv i??

Til top Vis hasselstream's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselstream
 
høvding
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

havde regnet med max 8000-9000kr.

og der nævnte lg oppe i starten koster 6300kr derfor var jeg lidt varm på det..

men man kan også få philips samsung osv i den prisklasse. synes bare billiedekvaliteten var bedre på lg end de andre. men ville lige høre om der var nogen der havde problemer med lg.

gider ikke skulle ha det til rep hele tiden..

men ser ikke så meget tv.. kunne godt nøjes med det crt fjernsyn jeg har.. men skal til og flytte og der er ikke for godt plads til det. derfor en fladskærm

 

Til top Vis høvding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af høvding
 
høvding
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

slet ingen der har erfainger med lg lcd skærme???

 

Til top Vis høvding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af høvding
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes