| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Makrelsalat (godt navn i øvrigt)
Min personlige oplevelse er at Samsung leverer rigtig meget for pengene, både hvad angår design og billedkvalitet. Typisk synes jeg de ligger et godt sted imellem fx Sony og Sharp med hensyn til hvor meget knald der er på farverne, samtidig med at kontrasten er rigtig god.
Prøv at gå ned i din Hi-Fi Klubben og se på de forskellige modeller. De har dem typisk til at spille den samme film, så der kan du virkelig sammenligne "live" og tjekke betragtningsvinkler, bevægelsesskarphed osv. ud.
Nå, jo: hvis det skal bruges til alm. tv-kigning er det værd også lige at finde ud af om tuneren er ok.
|