| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen
Jeg har lige købt en projektor (Benqw100)
Jeg ved ikke så meget om signal, kabler, tv tuner osv.
Derfor vil jeg gerne bede om hjælp til, min spørgsmål
Hvordan får jeg min projektor til at vise TV?
( Er det noget med at bruge en gammel VHS sammen med projektoren) I så fald - Hvilke kabler skal der bruges? - Gerne bedste mulige kvalitet.
Den har følgende Videoindgang: (S-Video , Composite video , Komponent , DVI )
Mange tak.
|