Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
Hej!
Jeg har igennem længere tid brugt et DIY-lærred med min Sanyo Z4, men nu er tiden altså snart blevet moden til at opgradere til noget der er lidt bedre ...kender i det?
Hvilket 90" fastrammelærred giver det bedste resultat for Max. 3000 Kr.?
Et spørgsmål jeg også ville være glad for at få besvaret er, hvilke projektorophæng der passer bedst til en Sanyo Z4? (gerne billigt) -Er denne her den bedste/billigste løsning?
Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 02:55 | IP-adresse registreret
Ang. projektorophæng har jeg selv søgt nettet tomt i sin tid, for at finde et projektor ophæng, og det billigste jeg kunne finde, er det du linker til.
Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
StylaH skrev:
Ang. projektorophæng har jeg selv søgt nettet tomt i sin tid, for at finde et projektor ophæng, og det billigste jeg kunne finde, er det du linker til.
Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
Wilhelmsen skrev:
StylaH skrev:
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum