Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 03:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: projektor i usa ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
soP4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

ok:  jeg har lige været inde på siden igen, og i de data som er på den, omkring spændinger stå der : power supply 100v-240, 50/60Hz  så bliver jeg forviret, der står jo ikke konkret hvad den er på ? men jeg ved jo heller ikke hvad de køre på over there, men det har jeg fået at vide her, tak for det.

og med hensyn til tyskland, kan du ikke sende et link, for jeg har søgt der, men ikke fundet den til den pris !

Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Husk at trykke "nyt svar" og ikke "nyt emne" når du skriver videre på en tråd..

Det med at der står "power supply 100v-240, 50/60Hz" betyder at den kan køre på både 115V/60hz (bl.a. USA) og 230V/50hz (bl.a. Danmark) dog kan der være en knap bagpå hvor man skal indstille om det er det ene eller andet man kører på, så man ikke brænder den af..

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/546998_- hd70-optoma.html 

Idealo.de er en side i samme stil som f.eks. Edbpriser.dk bare fra tyskland.. Den eneste butik jeg har prøvet af dem fra listen er Digitalo.de , og derfor er det den eneste jeg kan anbefale dig.. Desværre er den dyere end nogle af de andre og så ryger besparelsen jo.. Samtidig skal du også undersøge om de forskellige netbutikker dernede, vil sælge og sende varer til danmark..

Mit råd vil derfor være at købe den i Danmark, når du ikke sparer mere end ca en tusse, så har du også et sted at aflevere den igen hvis den går i stykker en dag..

soP4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

nååå! jeg var lidt i tvivl hvad jeg skulle gøre, men tak, og jeg giver dig ret, nu har jeg fået nogen gode svar, som har flyttet mig over til samme, mening som dig, forskellen er for lille til at tage cancer, også hvis man skal til at sende den tilbage, hvis den blev kastet for meget rundt , med posten, sååå det bliver nok i hi- fi kluppen ( bor tæt på) og der er fin service, men min indgang til dette indlæg , var også en besparelse på ca. 3000.-kr, så havde jeg jo lige til en ny dvd, inden for samme buget ! nå nu bliver det på Dansk grund.

og så tak for alle de gode svar, det var super, jeg er ret ny herinde, så det er nok ikke sidste gang jeg er på banen.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes