Bruger siden: 15 Februar 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
Har efterhånden fået kigget meget rundt omkring og synes hele tiden jeg falder over alternativer i forbindelse med køb af nyt fjernsyn... men bliver så igen frustreret over at det kun er et fåtal af de skærme jeg læser om som jeg reelt har mulighed for at se "i aktion" i butikkerne i nærheden... Og finder jeg så endelig nogen af dem er de ofte sat til noget elendig udstyr osv. osv. og ekspedienterne magter ikke at gøre noget som helst.
Nå, men den seneste skærm jeg er faldet lidt for (på papiret) er Toshiba 37WL66z som Tape Connection forhandler.
Den er jo ret billig taget i betragtning det er 37" og her: http://www.home-entertainment.toshiba.co.uk/consumer/product s.nsf/pages/lcdplasma-regza-37wl66?opendocument ...nævnes der at engelske "What Home Cinema" har givet den 5 stjerner og "Best buy". Men igen skal jeg så helt til Århus for at se den og det er bare ikke lige muligt i den nærmeste fremtid og jeg vil jo gerne tro på anmeldelsen, men mine øjne siger måske noget andet.
Nogen der kender til den omtalte Toshiba og ville den evt. være betydelig bedre end Samsung LE-32N71B som jeg ellers har hældt meget til (har fået 40" udgaven demonstreret i Hifi Klubben)?
P.S Generelt har jeg været meget fokuseret på den design mæssige del af mange af de skærme jeg har kigget på. Samsung'en er på det punkt utrolig flot i mine øjne. Men vil jo også gerne have et ordentligt billede.
Bruger siden: 04 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 81
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
Hvis du kan finde en model der ikke summer (eller ikke bliver generet af det - ingen af delene er lykkedes for mig), så vil Toshibaet KLART være det bedste valg.
Jeg har set LG'en med et HD test billede (dog modellen uden hdd optager) og det så jo slet ikke tosset ud og hdd optager med i prisen lyder heller ikke tosset... Optage funktion har jeg ligeledes fået demonstreret, bare på en anden LG model og så ud til at være ret nemt at bruge. Men hvad siger I er den noget værd når det kommer til stykket?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum