Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
Hvis man får burn-in på sin plasma -ka d så aldrig fjernes?!?!?!?!?!?
Forresten, jeg har fået tilbudt at købe et 2 år gammelt 42" plasma "Thomson Wysius", hvor TV tuneren er ekstern. Nypris dengang: 30.000 ca. Er der nogen der kender den model? Kan ikke finde noget på nettet om den....??? Help plz...ka få d til en god pris..
To år gammelt og med lav opløsning, det villle jeg højst give 3-4000 kr. for. Den lave opløsning gør at der er meget store tab på disse plasmaskærme hvis de skal sælges brugt.
Du kan læse om burnin og hvordan det evt. kan fjernes her:
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
jeg ska gi 4000...tja!!! Ved sgu ikke helt. Man kan sige at hvis det alligevel ik duer til ret meget, så er det jo 4000 for meget. Jeg skal ikke bruge det til computerskærm, og skal egentlig bare se alm tv, parabol, DVD osv. Har ikke de store krav????
Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
Afhængig af om du kan spare lidt mere sammen så ville jeg vente på de nye panasonic til de er faldet lidt i pris. For som du selv skriver så er det nærmest 4000 kr. for meget.
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
Tror sQ også jeg springer dette tilbud...måske er jeg ovre i noget LCD istedet. Synes bestemt ikke det der Burn-in lyder rart! Ik noget jeg gider bøvle med...nogen der har et godt forslag til 32 el. 37" LCD til under 8000?
Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
Sendt: 22 Februar 2007 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
Prøv at kigge på de senere tråede der er mange der spørger om det samme. Fortsæt med en af de tråede og spørg evt. der, ellers risikerer du at ingen ser dit spørgsmål pga. overskriften i denne tråd. Held og lykke med din søgen
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum