Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 04:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: hjælp! det store valg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
svalling
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 25 Februar 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

nu har jeg brugt mange dage på at læse "alle" forum oplæggene i hifi4all.dk
og har fundet frem til at min nye hjemme bio skal bestå af en projektor

og står nu med valget mellem:

sanyo Z5

panasonic ax100

epson emp tw700

var blevet varm på panasonic ax100, indtil jeg læste at en anden bruger havde problemer med at koble windows til projektoren, fordi lyset stod nærmest og hoppede

så blev er så vild med sanyo z5,fordi den har en auto-klap funktion så man ikke behøver at tage en klap foran linsen hver gang man skal slukke den(er det hoverhoved nødvendigt at beskytte linsen med en klap hver gang den står slukket?)
men den har jo ikke en særlig mange ansi lumens, plus den er lidt grim efter min smag ;)

men så stødte jeg på epson emp tw700, så vidt jeg ved, så er det epson som der har opfundet 3lcd teknologien, plus jeg læste denne her hjemmeside.. http://www.homecinemacentral.com.au/epson_tw700_review.htm ..
hvilket gav ax100 baghjul, men der er stadig mange flere der har købt ax100, og det må der jo være en grund til.

så står lidt mellem z5'eren og tw700'eren... og må dog indrømme at de internetvideoer af z5 og tw700, så ser epsonen klart bedst ud, men der er selfølgelig dårlig kvalitet på hjemme optagelser som er broadcastet på nettet..
kan man mærke min tvivl ? haha håber virkelig i kan hjælpe mig her..

btw. efter jeg har læst mange af jeres bedømmelser herinde, må jeg sige at jeg er overdrevet imponeret over jeres super bredde viden ! det er næsten utrolig, så stoler fuldt og fast på jeres ord

hvis der er nogen der har nogle billeder af en z5 in action kunne det være great... og hvis der er nogen der overhoved har en tw700 kunne det være great at høre hvordan den kører for jer.. tager imod alle svar med kysmund

Til top Vis svalling's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af svalling

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes