| Forfatter |
|
fredesuperman Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er relativ uerfaren på TV-markedet, så håber at kunne få lidt hjælp her :)
Jeg skal købe mig et nyt LCD-tv, da Sony's Playstation 3 jo, forhåbentlig, snart udkommer. Jeg skal have et 32", som skal være rigtig godt at spille på, og godt at se TV på.
Jeg har kigget lidt, og faldet over Samsung 32R71W (den hvide model). Men M-71 serien har også fanget min opmærksomhed. Men jeg har svært ved at finde ud af hvor meget kvalitetsforskel der er på de to produkter i forhold til prisen?
Nogen der har nogen anbefaldinger? Det skal som sagt være 32", og jeg skal primært spille og se TV på det. Prisen er også i fokus, da jeg er studerende og har ikke uendelige mængder penge :)
Tak på forhånd!
Frederik
|
| Til top |
|
| |
alpinestar Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Når du bevæger dig inden for Samsung, og er faldet over M modellen, så vil jeg anbefale dig at kigge på N modellen. M modellen har noget 100hz teknologi, som alle aligevel slår fra. N modellen er magen til bortset fra dette, men koster en del mindre.
Den fåes hos wupti.com til 8.699,- lige nu, og er et klart bedere TV end R modellen. Men tag ud og se på de forskellige modeller live, så ser du hurtigt forskellene!
God jagt!
__________________ NAIM NAP 90
NAIM NAC 62
Rega Planet
Rega Planer 2 M Teknifi K1
System Audio 1280 MKII
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg bakker fuldstændig op omkring hvad alpinestar siger. jeg har hart LE40M71 på bordet på job. og fydaføjda for det 100hz  derudover et fremragende tv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm så I mener at jeg bør købe N71 i stedet for R71? Nu har jeg kigget lidt på priser, og det ca 1500 dyrer at købe N. Men er det pengene værd?
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Hvis du nu havde læst bare én af de andre tråde ang. "hvilket nyt lcd skal jeg købe?" så kan du se at man skal ud og se det live. Smag og behag er forskellig, så prøv lige selv at se på hhv. de to samsunger du nævner...
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja god ide... Men hvor i Storkøbenhavn er der godt at se på sådanne TV? altså et sted med godt udvalg.
|
| Til top |
|
| |
T-Svendsen Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Elgiganten i City-2 havde ihvertfald et meget bredt udvalg af fladskærme, dog ingen Samsung, så vidt jeg så.
Ellers prøv at besøge en stor Fona-butik, de har normalt en del Samsung'er i deres sortiment (f.eks. den i City-2)
|
| Til top |
|
| |
alpinestar Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
N71 er helt klart 1500 kr mere værd i min verden, men som de andre siger kan du kun selv vurdere det. Tape Connection har (sidste jeg var det i hvertifælle) både R og M modellerne stående.
__________________ NAIM NAP 90
NAIM NAC 62
Rega Planet
Rega Planer 2 M Teknifi K1
System Audio 1280 MKII
|
| Til top |
|
| |