| Forfatter |
|
fredesuperman Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er relativ uerfaren på TV-markedet, så håber at kunne få lidt hjælp her :)
Jeg skal købe mig et nyt LCD-tv, da Sony's Playstation 3 jo, forhåbentlig, snart udkommer. Jeg skal have et 32", som skal være rigtig godt at spille på, og godt at se TV på.
Jeg har kigget lidt, og faldet over Samsung 32R71W (den hvide model). Men M-71 serien har også fanget min opmærksomhed. Men jeg har svært ved at finde ud af hvor meget kvalitetsforskel der er på de to produkter i forhold til prisen?
Nogen der har nogen anbefaldinger? Det skal som sagt være 32", og jeg skal primært spille og se TV på det. Prisen er også i fokus, da jeg er studerende og har ikke uendelige mængder penge :)
Tak på forhånd!
Frederik
|
| Til top |
|
| |
alpinestar Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Når du bevæger dig inden for Samsung, og er faldet over M modellen, så vil jeg anbefale dig at kigge på N modellen. M modellen har noget 100hz teknologi, som alle aligevel slår fra. N modellen er magen til bortset fra dette, men koster en del mindre.
Den fåes hos wupti.com til 8.699,- lige nu, og er et klart bedere TV end R modellen. Men tag ud og se på de forskellige modeller live, så ser du hurtigt forskellene!
God jagt!
__________________ NAIM NAP 90
NAIM NAC 62
Rega Planet
Rega Planer 2 M Teknifi K1
System Audio 1280 MKII
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg bakker fuldstændig op omkring hvad alpinestar siger. jeg har hart LE40M71 på bordet på job. og fydaføjda for det 100hz  derudover et fremragende tv.
|