| Forfatter |
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt nok lækker ud. Men 60" er lige i overkanten i mit rum - mildt sagt. Nogen som ved, om panelet er blevet forbedret i denne? En skam Pioneer ikke laver fladskærme under 42"
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Ser godt nok lækker ud. Men 60" er lige i overkanten i mit rum - mildt sagt. Nogen som ved, om panelet er blevet forbedret i denne?
En skam Pioneer ikke laver fladskærme under 42" 
|
|
|
Ja det er også for stort til min stue... Jeg har kig på 507XD'eren...
Der sidder samme panel i 607XD som i den øvrige 7. generation fra Pioneer.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, de er fede de Pioneer skærme, har netop lige, her til aften, fået installeret et 427XD...
Har stået koldt, så jeg venter med at tænde det til i morgen, men glæder mig, gør jeg!
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Ja, de er fede de Pioneer skærme, har netop lige, her til aften, fået installeret et 427XD...
Har stået koldt, så jeg venter med at tænde det til i morgen, men glæder mig, gør jeg!
|
|
|
Til lykke med den! Havde jeg stuen (og selvfølgelig pengene), var mit valg også en 427XD. Jeg må dog nøjes med en 32", da alt andet vil være for stort. Måske ville en 37" gå an - jeg tror det ikke. Har selv kigget på Sharps nyere modeller og SONYs BRAVIA V2500 __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Milu skrev:
|
|
|
Til lykke med den!Havde jeg stuen (og selvfølgelig pengene), var mit valg også en 427XD.Jeg må dog nøjes med en 32", da alt andet vil være for stort. Måske ville en 37" gå an - jeg tror det ikke. Har selv kigget på Sharps nyere modeller og SONYs BRAVIA V2500 |
|
|
Tak!
Ja penge havde jeg ikke, så min subwoofer røg...
Hvor tæt sidder du på det da? Tror ikke der er mere end 3½ meter til mit.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ar set 607 i aktion, bor i sverige og her står den allerede i en butik til 70.000sek. Jeg synes ikke billedet var specielt godt, opløsningen er jo også den samme som på 50" modellen, hvis man havde pengene og rummet, havde jeg valgt panasonics 65" full hd, den har jeg også set, godt nok med en blu-ray demo, men den stod bare godt  . Jeg er selv til pioneer frem for pana, og har selv 436, men lige i det tilfælde ville jeg ikke købe en 607, skulle jeg have en ny nu skulle det være en 507, den er helt vildt fed. Jeg synes at det er som at billedkvaliteten er bedre på 507 end 427, hvad siger i andre??? Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 28 Februar 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Da jeg var ud og shoppe plasma, ja så faldt valget også på Pioneer, nærmere bestemt et PDP436XD det er jeg fuldt tilfreds med, jeg sidder vel 4 - 4½m væk fra det og det er helt ok, benytter det også kun til tv kigning..
Næste gang jeg skal shoppe plasma vil jeg helt klart også tjekke Pioneer´s modeller ud først... 
|
| Til top |
|
| |
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pokkers osse, men jeg har lige købt et PDP507XD.
PDP-607XD må vente til en anden gang.
Købte i oktober 06 et PDP427XD og var ganske godt tilfreds med det. Havde dog en for mig noget voldsom skærm snerr, hvorfor jeg aftalte med Tapeconnection, at jeg kunne få det ombyttet til et andet 42". Valgte dog at opgradere til et 50" og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
50" burde være en ret for alle.
Happy
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
happy skrev:
Pokkers osse, men jeg har lige købt et PDP507XD.
PDP-607XD må vente til en anden gang.
Købte i oktober 06 et PDP427XD og var ganske godt tilfreds med det. Havde dog en for mig noget voldsom skærm snerr, hvorfor jeg aftalte med Tapeconnection, at jeg kunne få det ombyttet til et andet 42". Valgte dog at opgradere til et 50" og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
50" burde være en ret for alle.
Happy |
|
|
Ja, mit snerrer også lidt, vil lige prøve at vende stikket, evt. sætte det til min strømrenser og se hvad der sker.
Men for pokker et billede, selv om jeg har sænket kontrast og lys betydeligt, er det fantastisk - jeg så "Vores Planet" i går, det var ganske enkelt fantastisk!  Det var på DVB kanalerne.
Glæder mig til prøve med DVD!
For øvrigt er jeg meget imponeret over deres SRS WOW system, snyde surround, men øh det virker faktisk, havde ikke regnet med at det var så godt...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen hov! Min far var nede i den lokale 2tal butik i går (lørdag). Han har handlet der tit (15-16år), og kender indehaveren ret godt efterhånden.
Han fik tilbudt en Pioneer PDP 427XD i bytte for sin SONY 40" Bravia V2000 mod en merpris. Tror det var 5000kr. Min far har ikke den store viden indenfor plasma-teknologien, og er også lidt betænkelig overfor burn-in og den slags. Han er ret glad for sin LCD. Hvad ville I gøre?
Er Pioneers nyeste generation af plasma-skærme så meget bedre end de andre konkurrenters tilsvarende skærme - både LCD og plasma?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 03:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Er Pioneers nyeste generation af plasma-skærme så meget bedre end de andre konkurrenters tilsvarende skærme - både LCD og plasma? |
|
|
ja
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Er Pioneers nyeste generation af plasma-skærme så meget bedre end de andre konkurrenters tilsvarende skærme - både LCD og plasma? |
|
|
Nej det er de ikke, der er et par andre mærker der er lige så gode som Pioneer når vi snakker plasma, her tænker jeg især på Panasonic...
Når vi snakker LCD vil der altid være meget stor uenighed om hvad der ser bedst ud, så derfor vil det altid være objektivt hvad man bedst kan lide, men de fleste er efterhånden enige om at plasma giver det mest naturtro og "ægte" billede... Og efter min personlige mening er det lige pt. kun Panasonic der er istand til at true Pioneer...
|
| Til top |
|
| |