| Forfatter |
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden om dette tv startede med en meget stærk optimisme om dette tvs billede og design  . Tråden endte trist med at folk leverede tvet tilbage.  Til jer som har beholdt det vil jeg høre om i er tilfredse med det og om i har oplevet samme pixels fejl som de andre? Og er billedet stadig ligeså godt som i mente i starten??  Mvh Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Ivanovich Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du overvejer at købe det, så lad være. De nye panasonic er lige på trapperne til 12k for 37" modellen og de er alle med digital tuner. De har også det flotte sorte design. Leverede selv min samsung tilbage inden 8 dage fordi den havde en fejl.
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 01:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ivanovich hvornår lander disse skærme? taler du om danske priser?? mvh Rasmus. Hvor kan jeg læse mere om disse kommende modeller og billeder??
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ivanovich Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om det er imod reglerne, men recordere.dk er i gang med at arrangere et stort fælleskøb på de nye panasonic modeller. Det skulle give en stor mulighed for store besparelser. Og ja, det er danske priser. 42" til 14000 og 50" til 22000. Men de er ikke i butikkerne endnu. Men har på fornemmelsen at fælleskøbet kommer igang i løbet af denne måned, måske også levering i denne måned, eller starten af næste. HELT klart værd at vente på hvis du spørger mig og de knap 200 interesserede i fælleskøbet... Nogle priseksempler fra www.sommer-as.dk taget fra recordere.dk's forum |
Varenummer: TH-37PX70 Panasonic TH-37PX70
|
| 37" HD-Ready, 10.
generation, Indbygget DVB-T, 1.500 sider Tekst-TV, 3.072 gråtoner,
10.000:1 kontrast, Digital Optimizer, Advanced 3D Colour Management,
Motion Pattern Noise Reduction, Sub-Pixel Controller, Viera Link, 2
HDMI, PC input |
|
11.995,00 DKK (inkl. moms)
|
|
Varenummer: TH-42PX70 Panasonic TH-42PX70
|
| 42" HD-Ready, 10.
HDMI, PC input |
|
13.995,00 DKK (inkl. moms)
|
|
Varenummer: TH-50PX70 Panasonic TH-50PX70
|
| 50" HD-Ready, 10.
HDMI, PC input |
|
21.995,00 DKK (inkl. moms)
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med de priser ser det ud som om at et nyt tv er et must til sommer  ...så længe billedkvaliteten holder selvfølgelig __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg venter også på de nye Panasonic. Men går og små-overvejer en LG 42 PM1MA (modellen uden højtalere). Den kan fåes til ca. 7.200. Superfedt design. Men efter sigende ikke samme billed kvalitet som Pioneer og Panasonic. Men det er jo ½ pris og hvornår er det godt nok til alm. TV kikkere............
Så får jeg også råd til at købe en ny kite nemlig (kite surfing)
|
| Til top |
|
| |
Ivanovich Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen2000 skrev:
Jeg venter også på de nye Panasonic. Men går og små-overvejer en LG 42 PM1MA (modellen uden højtalere). Den kan fåes til ca. 7.200. Superfedt design. Men efter sigende ikke samme billed kvalitet som Pioneer og Panasonic. Men det er jo ½ pris og hvornår er det godt nok til alm. TV kikkere............
Så får jeg også råd til at købe en ny kite nemlig (kite surfing) |
|
|
Tror du skal tænke dig RIGTIG godt om først. Tænk over hvor meget du ser alm. TV. Nu kan selvfølgelig ikke vide om du regner med at bruge et fladskærms TV i en decideret hjemmebiograf og se alm TV et andet sted i huset, men for de fleste af os ser vi meget mere alm. TV end film og så bliver det irriterende at skulle tænde for anlægget for at få lyd, for ikke at tale om den ekstra udgift til strøm som anlægget bruger. Når man tænker på at en forstærker i et fjernsyn ligger på omkring 20w imod en forstærker som min, som er en af de små Harman Kardon modeller har en strømforsyning på 890w!!
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal bruges til helt almindeligt TV kikkeri. Er også i tvivl om det er holdbart at skulle tænde surrounden hver gang jeg skal have lyd på TV'et. På den anden side. Det er bare et enkelt klik jo........
|
| Til top |
|
| |
Ivanovich Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tænker du nu ja, men er ret sikker på du bliver træt af det, og husk strømforbruget!
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu bruger en forstærker med en psu på 890W jo slet ikke 890W med mindre den er HELT makset ud, jeg vil ikke mene man skal tage strømforbruget som argument. en forstærker der bare står og kører tvavisen på almindeligt niveau bruger nok i retningen af 20-80W men at have et tv uden højtalere kan jeg heller ikke anbefale. det er sgu irriterende man skal tænde forstærkeren hver gang, med mindre man har uni fjernbetjening med maro'er så man kan tænde tv og forstærker med et tryk
|
| Til top |
|
| |
Joakim Ø Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt den tyske model af px70 som hedder pv71 (og er uden digitaltuner) hos Easyshopping for 9999 kr + 200 i porto (37"), og er meget, meget tilfreds.
Hilsen Joakim
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej besluttede mig også for at købe panasonic i tyskland dvs samme model som dig Joakim Ø men i 42 tommer til 10284 inkl forsendelse. Går og venter på det kommer
|
| Til top |
|
| |
rktdi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
mit PS42 Q7H blev røg til rep efter et par måneder , da jeg syntes det støjede for meget.... endte med jeg smed penge oveni, og fik Pioneer 427XA i stedet - det er fedt!
|
| Til top |
|
| |
Joakim Ø Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
RAZZER skrev:
Hej besluttede mig også for at købe panasonic i tyskland dvs samme model som dig Joakim Ø men i 42 tommer til 10284 inkl forsendelse. Går og venter på det kommer  |
|
|
Det var da utrolig billigt - 1000 mindre end easyshopping, 4000 under vejl.
Har set at man nu kan få px7o (altså modellen med digital tuner) for 10.000 hos hifishoppen.dk, så priserne rasler vist ned...
Iøvrigt er de autoriserede Panasonic butikker også til at forhandle med - jeg var inde i en Panasonic butik og fik uopfordret mit tv tilbudt til 11000 inkl levering samme dag som jeg havde bestilt på nettet, så jeg sparede kun 800 kr på at give afkald på lokal service og digital tuner, men der var det for sent at fortryde, da de havde sendt det.
Anyway, det er et rigtig fedt fjernsyn, du kan godt glæde dig!
Hilsen Joakim
|
| Til top |
|
| |