| Sendt: 07 Marts 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah - de to første er helt uegnede. De larmer mere end en hårtørrer, og billedet er 4:3, ikke 16:9.
De to næste er da ok "begynder" projektorer, men larmer stadig en del, og opløsningen er for lav til at vise en PAL DVD uden at skulle skalere billedet NED. Du skal i alle fald ikke gøre billedet alt for stort, for så bliver du generet af at kunne se de enkelte pixels.
Jeg vil dog mene at man hurtigt bliver sulten efter "lidt mere", og så er Z2 ikke helt tosset. Hvad skal du give for den..?
edit: jeg henviser her til "min" rækkefølge, da de er ret ens 2 og 2, bortset fra z2'eren..! 
|