Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 64
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
Har kigget lidt på dette fjernsyn fra Zepto.dk. Men mon det er købet værd? Ved ærlig talt ikke meget om fladskærms fjernsyn :(
info: 42” Wide WXGA 1366x768 HD-Ready Kontrast: 8000:1 HDMI-indgang: 1 Tuner: Digital og Analog Opdateringshastighed: 8ms Synsvinkel:180/180 grader Tekst TV hukommelse: 1000 sider Dansk skærm-menu Vægbeslag Inkluderet
Som det ses har det "kun" en opløsning på 1366x768, hvilket jo ikke er det bedste. Hvis jeg har forstået det rigtigt ?!? Har fået af vide at hvis man skal have den "rigtige" filmoplevelse skal man have et tv der kan vise 1024i eller 1024p
Håber en venlig sjæl kan hjælpe og rådgive lidt :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum