Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Xbox360 på 1024x768 plasma? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DaddyNasty
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Hvis i har fulgt med på boardet de sidste dage vil i nok have lagt mærke til mit indlæg om Fujitsu Siemens VQ32-1.. Fortsættelsen til den historie er, at jeg i dag har været på kiggetur, og set på lidt forskellige fjernsyn, fået lidt forskellige indtryk.

Derfor er jeg nu - selvfølgelig - kommet på andre tanker. Det skal jo være større end 32" hvis man selv har valgmuligheden - Og det har man heldigvis. I den forbindelse er jeg faldet over Panasonic TH-42PV45EH i Elgiganten til kun 8999,-. Eftersom jeg har lusket en lille aftale på plads med damen om, at hun køber Xbox'en hvis jeg køber fjernsynet, står jeg nu kun tilbage med følgende tvivl. DVD og TV viser fjernsynet ganske glimrende, men jeg har mine tvivl om hvorvidt det formår at vise signalet fra en Xbox360 ordentligt med sit lidt skæve antal pixels. Hvad siger jeres erfaringer på det område?? 

På forhånd tak.. DN

Til top Vis DaddyNasty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DaddyNasty

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Det er der absolut ingen problemer i. Xbox 360 (med component indstillet til 720p) ser FANTASTISK ud på min PX60.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 09 Marts 2007 kl. 07:46 | IP-adresse registreret  

tv'et vil jo bare scalerer til sin native opløsning. og det vil virke ganske glimrende, scaleringer er aldrig godt. men til film og spil gør det ikke så meget.
skal du derimod køre en PC på skærmen vil windows se lidt bredt ud da den ville køre en 4:3 opløsning på en wide skærm.

men det scenarie er også det eneste du vil opleve noge skævt. og man vender sig hurtigt til det hvis man bruger det. sidder selv ved en 17" wide skærm på job der kører 1024X768
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes