| Forfatter |
|
FroZzi Forum Bruger

Bruger siden: 24 December 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er på udkig efter et 16:9 lærred som er drevet af en motor og skal have bredden 2 til 2,5 meter...?
Har prøvet at kigge alle sider igennem på nettet men kan ikke finde det rette, nogen somhar nogen gode forslag?
Har en Optoma HD70 Projektor... __________________ FroZzi
|
| Til top |
|
| |
svalling Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey frozzi..
nu er jeg ikke ekspert  men har fundet en side til dig her,som sikkert kan hjælpe dig på vej til a finde et lærred der passer til dit behov
here u go
gråt eller hvidt
|
| Til top |
|
| |
FroZzi Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det er en guide, jeg skal bruge nogle sider hvor jeg kan købe lærreder... __________________ FroZzi
|
| Til top |
|
| |
eldadan Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
JJservice Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte mit her: http://exclusiv-home.de/shop/catalog/index.php?cPath=24& osCsid=3feedc35914e068d3d2a7f2aa00bb6b7
Fornuftigt lærred med fjernbetjening og mulighed for at koble andre elektriske artikler til det som du ønsker der skal tænde når du tænder din projektor.
Han sælger dem også via Ebay.de bare tryk søgeordet "V5" ind så dukker det op. Han har mellem 5 og 10 lærred til auktion hver dag. Du vil kunne få det til mellem 130 og 140 EURO og 79 EURO i fragt. Størrelsen er valgfri på Ebay til samme pris. Du kan desvære ikke hente det i Hamborg.
Hvis du vil handle ved en dansk mellem handler er der en i den Den blå avis der sælger dem til 2100Kr. Men jeg har købt lærred direkte i Tyskland 2 gange uden problemer. Og for 1000Kr syntes jeg det er et fantastisk lærred, det er pænt uden de store bølger og motoren er den mest lydløse jeg har hørt. Han svare også hurtigt tilbage på dine mails både tysk og engelsk.
|
| Til top |
|
| |
FroZzi Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 06:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super godt link, tak....! Men betaler man virkelig 79 euro i fragt? Knap 600 kr....? __________________ FroZzi
|
| Til top |
|
| |
JJservice Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja desvære 79Euro til Danmark. Det var også derfor at jeg havde tænkt på at gøre en tur ud af det og tage et par sodavand med hjem. Men jeg blev pænt afvist, at de kun sendte vare fra et lager og havde ingen butik. Man kan måske godt forstå dem, hvis de sælger ca 50 vare om dagen og folk selv vil hente dem og det tager ca 30min. pr kunde så kræver det nogle flere ansat og du skal betale mere for varen.
Du bliver nød til at se de 79 EURO som en del af prisen og så glæde dig over at du får det leveret direkte til døren. Hvis du skal have sendt det samme lærred rundt i Danmark koster det 3-400Kr. Du må regne med at med tilbehør og embalage tror jeg det vejer ca 25 Kg. og er 3 meter langt. Han er måske 10-20EURO for dyr i fragt, men sådan er det bare
|
| Til top |
|
| |
FroZzi Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, jamen priserne er jo stadig en del lavere end her hjemme, så mange tak for dit pragtfulde link!
__________________ FroZzi
|
| Til top |
|
| |
FroZzi Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke finde ud af om der medfølger en fjernbetjenning eller skal man købe den seperat?
Har du prøvet Netværksmuligheden, hvor man tænder projektoren og lærredet selv går ned...? __________________ FroZzi
|
| Til top |
|
| |
JJservice Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der medfølger fjernbet. og netværks kabel. og en ekstra modtager som du kan sætte i netværket. Den ektra modtager har den funktion at den kan lærers at virke sammen med andre fjernbet.
Jeg har ikke prøvet adapteren der skal virke sammen med projektoren i nu. Jeg kan se på siden at han ikke har fået den i nu, men jeg skal helt sikkert have en.
|
| Til top |
|
| |
FroZzi Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
JJservice Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Nej den MASL remote medfølger ikke. Det var det jeg skrev at den er ifølge hans side ikke er kommet hjem i nu. Men du kan prøve at skrive til ham og høre hvornår den kommer, så kunne du evt. give et svar her!
|
| Til top |
|
| |
FroZzi Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg forhørt mig, fik følgende svar:
Hi,
Yes we have our MASL still in stock. For today it´s without a case ,so we sell it for 35,- Euro + 4,50,- Euro shipping in Germany. You can use it without a case. It´s only 12v.
Så den er på lager, så jeg bestiller en snarest tror jeg! __________________ FroZzi
|
| Til top |
|
| |