Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 13:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32" fladskærm til 6000-7500 kr.? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
thg3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004
Status: Offline
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

En kammerat skal købe 32" fladskærm i prisklassen 6000-7500 kr.

Han går ikke specielt op i det og er mest til bare at købe et af de helt billige, dog stadig inden for de kendte mærker.

Han har kigget på dette Philips 32PF5331 til 5999 kr. ( http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000dgyf1awZ?ProductID=.h HD4QFHaJkAAAEO1D4kfs1_&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY)

Så er der Toshiba 32 WL66 ZS, sikkert har det rigtig godt billede til prisen som mange siger, men højttaleren eller hvad det er som er i bunden af tv'et ligner altså noget som er løgn!

Så er der Samsung LE32R72 som kan findes til lige under 7000 kr. - det er godt nok en 1-1,5 år gammel model, men jeg selv syntes nu at billede står rigtig godt!

Så hvis vi går lidt over budgettet er der Samsung LE32N71 til ca. 8500 kr. - men jeg er nu lidt tilbageholdende efter at have set denne test hvor den er testtaber: http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article279023.ece

Hvad siger folk?

Til top Vis thg3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thg3

MoWa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2004
Lokalitet: København
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

thg3 skrev:

En kammerat skal købe 32" fladskærm i prisklassen 6000-7500 kr.

Han går ikke specielt op i det og er mest til bare at købe et af de helt billige, dog stadig inden for de kendte mærker.

Han har kigget på dette Philips 32PF5331 til 5999 kr. ( http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000dgyf1awZ?ProductID=.h HD4QFHaJkAAAEO1D4kfs1_&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY)

Så er der Toshiba 32 WL66 ZS, sikkert har det rigtig godt billede til prisen som mange siger, men højttaleren eller hvad det er som er i bunden af tv'et ligner altså noget som er løgn!

Så er der Samsung LE32R72 som kan findes til lige under 7000 kr. - det er godt nok en 1-1,5 år gammel model, men jeg selv syntes nu at billede står rigtig godt!

Så hvis vi går lidt over budgettet er der Samsung LE32N71 til ca. 8500 kr. - men jeg er nu lidt tilbageholdende efter at have set denne test hvor den er testtaber: http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article279023.ece

Hvad siger folk?

Folk (i hvert fald jeg) siger, at du ikke skal tage dig af at højttaleren på Toshiba ser skidt ud. Den lyder til gengæld bedre end de fleste andre fladskærmes højttaler. Billedet er også langt bedre end de andre fjernsyn du nævner.

Jeg havde et 32WL66Z, men skiftede det ud til et 32WL68P, fordi jeg faldt for 100 Hz-teknologien - absolut anbefalelsesværdig. Desuden endnu bedre lyd, og flottere design. Men det koster også noget mere - jeg gav 9.300 inkl. forsendelse fra Tyskland hos hardwareversand.de - det er nogle måneder siden, så det er nok faldet i pris siden.

Til top Vis MoWa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoWa

thg3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Nogen kommentarer til Philips 32PF5331 som han egentlig er mest interesseret i pga. prisen og mærket?
Til top Vis thg3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thg3

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

thg3 skrev:
Nogen kommentarer til Philips 32PF5331 som han egentlig er mest interesseret i pga. prisen og mærket?

jeg giver ikke meget for at der står philips på. især ikke deres LCD'er under 42" i LC 4 chassis'erne.
så jeg ville ikke anbefale det. scaleren er ikke min smag. men kig på den og sammenlign med andre. der finder man bedst ud af hvas man selv synes
Til top Vis andersena's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersena

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes