| Forfatter |
|
Giocatore Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt Kessler - Andrade kampen og har dertil inviteret en del venner. - Rent faktisk har jeg inviteret alt for mange, i forhold til hvad der kan være i min lille stue. Derfor...
findes der en mulighed for, at opdele de SCART signal der kommer ud af min selector, så man evt. kan have kampen kørende på 2 fjernsyn? (en boks der deler signalet op, eller en anden metode)
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en scartfordeler på børneværelset som giver min søns tv 3 scartstik mod det ene der sidder deri standard, men der du efterspørger er jo sådan set det modsatte...
Jeg er faktisk ikke klar over om de virker begge veje...
|
| Til top |
|
| |
Giocatore Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
|
Jeg har selv en scartfordeler på børneværelset som giver min søns tv 3 scartstik mod det ene der sidder deri standard, men der du efterspørger er jo sådan set det modsatte...
Jeg er faktisk ikke klar over om de virker begge veje...
|
|
|
nu vil jeg lige tillade mig at spørge, om du har mulighed for at tjekke det, hvis du altså har lyst? for det kunne virkelig være lækkert, at folk ikke skal ligge under fjernsyn og lign. for at der er plads til alle.
|
| Til top |
|
| |
Giocatore Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sådan en jeg har bare med 3 stik, og den har jeg lige testet med succes... Det virker, så køb du bare den du linker til...
|
| Til top |
|
| |
Giocatore Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
| Det er sådan en jeg har bare med 3 stik, og den har jeg lige testet med succes... Det virker, så køb du bare den du linker til... |
|
|
Perfekt! du skal have utrolig mange tak for din hjælp. Fortsat god aften.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Giocatore:
Du kan jo også lige checke om der er 2 scart stik bagpå din selector. De fleste receivere har faktisk 2 scart udgange. Den ene er mærket TV og den anden Video. Det er naturligvis meningen at man kan tilslutte sin videobåndoptager eller DVD-optager til Video stikket, men der er ikke noget i vejen for at tilslutte et ekstra TV istedet for. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Giocatore Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
|
Giocatore:
Du kan jo også lige checke om der er 2 scart stik bagpå din selector. De fleste receivere har faktisk 2 scart udgange. Den ene er mærket TV og den anden Video. Det er naturligvis meningen at man kan tilslutte sin videobåndoptager eller DVD-optager til Video stikket, men der er ikke noget i vejen for at tilslutte et ekstra TV istedet for.
|
|
|
Der er sku 2 scart udgange på min Sagem 60. Det er jo selvfølgelig ikke en dum idé. mener bare at jeg bandede boksen langt væk, dengang jeg købte den, fordi der manglede udgange. Men det er sku lidt pinligt. hehe. Men til mit forsvar, så er jeg pt. på arbejde og kom i tanke om at det ville være smart, imens jeg var herinde.
Men derfor er jeg et fjols alligevel. hehe. Tak for hjælpen.
|
| Til top |
|
| |