Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 10:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med service på 26PF5320 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg vil høre fra jer kloge gutter og gutinder hvad filan jeg kan gøre. Jeg er kommet i en lidt kneben situation. Here goes:

I april 2006 køber jeg et Philips 26PF5320, som jeg har været ganske tilfreds med, i december begynder det så at summe/brumme ret kraftigt, både i tændt og slukket tilstand.
Det bliver sendt til reperation første gang, og strømforsyningen bliver skiftet.
Jeg får TV'et tilbage og der går 2-4 dage, så er summen/brummen tilbage, nu i endnu højere tilstand. Jeg bliver nervøs for, at der er for høj spænding i stikkontakterne og kontakter elektriker, efter en 24 timers udmåling finder vi ingen udslag. Jeg bliver enig med elektrikeren om at det er fjernsynet den er gal med.
Tv'et bliver hentet til rep anden gang d. 12 marts 2007, igår 21 marts, kigger Elektronik Centret så første gang på TV'et, de ringer til mig og forklarer at der intet er i vejen med TV'et, jeg spørger hvor lang tid det har siddet i stikkontakten(her med tanke på at der gik 2-4 dage ved mig selv). De havde lige sat det i, så vi bliver enige om at det skal stå nogle flere dage, for at se om lyden dukker op. Idag, 22 marts, bliver jeg så ringet op af en ny person fra Elektronik Centret, han har i mellem tiden overtaget sagen, og han kan heller ikke høre lyden, uanset den forestående aftale, vil han meget gerne have det ud af vagten, så gennem en lang samtale, med en del hån fra hans side, og min insisteren bliver udgangen at jeg nu har mit TV på vej tilbage, de er altså ikke interesserede i at have det stående til test længere. Jeg har så fået indskudt at hvis det dukker op igen, skal jeg ringe og der kommer en tekniker ud, dog tror jeg ikke meget på de kommer, tror mere det var noget de sagde for at få mig til at tie stille..

Hvad FILAN gør jeg? Jeg står pt. med et fjernsyn, som jeg SLET ikke er interesseret i at have med de skavanker, som jeg mener der er. Mit problem er lidt at det er påstand mod påstand?
Nogen gode råd?

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

www.forbrug.dk

ellers se her
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes