| Forfatter |
|
Tubii Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Regner med at købe en Sanyo PLV-Z5.
Men jeg er meget i tvivl omkring hvad lærrede jeg skal købe? Har kigget ved AV-Connection på
Projecta 16:9 HomeScreen Matt-white lærred, 90" til 2600kr eller Lissau 16:9 Plano Fastramme mat-hvidt lærrede, 90" til 3500kr.
Men hvad er forskellen, er det billige godt nok eller skal jeg købe det dyre, eller skal jeg vælge et helt tredje.
/Tubii
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal vælge, men jeg vil lige give dig et lille tip, så der er mulighed mere at blive forvirret over. 
cinemagic.dk sælger rå lærreddug fra QualityScreen, og der er rigtig mange penge at spare hvis man selv kan sætte dem på en passende mdf-plade og lave en ramme til dem.
Det er en mulighed i hvert fald. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
Tubii Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja har godt set det, og tænker over det.
Men tror nu mere jeg er til en købt løsning, nok mest fordi jeg ikke ejer en sav, da jeg bor i lejlighed. Men jeg vil også gerne have det bliver pænt, med ramme på, da den skal være i min stue.
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bor også selv i lejlighed, men jeg tror nu godt man kan finde et sted at få savet skidtet ud. Du har dog helt ret mht rammen. Jeg har ledt efter nogen alu-rammer i metermål og det er hverken nemt eller billigt.
Derudover skal de sikkert også spraymales og muligvis lakeres, så det bliver hurtigt lidt af et projekt. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil nu vove at påstå det sagtens kan laves pænt hvis man gør sig lidt umage.. køb nogle lister i silvan og en mat sort spraymaling og så er du næsten kørende ..
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Tubii Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker for råd omkring selv byg.
Men er der ikke nogen som har erfaring med købe lærreder?
/Tubii
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 04:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lissau laver ganske udemærkede fastramme lærreder. Det billige kender jeg ikke, men hvis du giver Ronnie (av-connection) et kald er jeg sikker på han giver dig et ærligt svar på forskellen mellem de to.
Ellers er det efter hånden og så muligt at købe brugt.
|
| Til top |
|
| |
funnyman Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv dette lærred "Projecta 16:9 HomeScreen Matt-white lærred, 90". Det er super godt til prisen. Har selv lavet et par DIY lærreder, men synes ikke det giver et pænt resultat. Projecta lærredet har iøvrigt et smart samlingssystem.
|
| Til top |
|
| |