Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juni 2025 | 11:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ujævnt billede på 32PF9731 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BrianBroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 04 April 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Hejsa. Jeg kan ikke lige finde noget om dette emne, men jeg håber at nogen kan hjælpe mig alligevel..

Jeg købte for knap en måned siden et 32" Philips 9731 LCD. Det er et utroligt lækkert og flot TV med et rigtigt godt billede. Dog synes jeg at billedet virker noget ujævnt når man panorer hen over en ensfarvet flade, som f.eks. en fodboldbane eller en ensfarvet væg. Det virker som om der er nogle pletter/brede striber hvor farven er en lille bitte smule lysere end andre steder. Og nej.. Det er ikke fordi de klipper græsset så der er striber.  Det virker nærmest som om det er snavs/støv på skærmen, men det er det ikke.

Inden jeg fik dette TV havde jeg et Toshiba 32" WL66ZS som jeg leverede tilbage fordi jeg syntes at der var nogle mørke striber. Jeg ikke om jeg har været uheldig, eller om jeg bare er sart og LCD har et ujævnt billede..

Er det mig der er sart, eller er der noget i vejen med mit TV?

På forhånd tak
Brian
Til top Vis BrianBroe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BrianBroe

Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 05 April 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Mr. Anderson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Anderson

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 05 April 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Defekt..afsted til forhandleren med det

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

BrianBroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 April 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Jeg er ret overbevist om at det ikke er det samme problem som med 37". Man lægger slet ikke mærke til det når billedet ikke panorerer hen over en ensfarvet flade, men når den så gør det, så ligner det at skærmen er en smule støvet i nogle striber og pletter på 5 cm bredde. Jeg håbede egentlig bare at få at vide at sådan er LCD TV, men hvis andre ikke har det samme "problem" så bliver man jo nervøs..

I øvrigt så er det også lidt lysere i det ene hjørne som om baglyset ikke bliver helt blokeret helt ude i hjørnet, men det er noget helt andet end det inde midt på skærmen..
Til top Vis BrianBroe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BrianBroe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes