| Forfatter |
|
Firedog Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Først vil jeg lige sige, jeg har INGEN forstand på hva er godt af TV, jeg ved nogen lunde hva der er lækkert at se på.. jeg har mig et lækkert anlæg, Dali Concept 6 sæt. jeg har mig en Nad forstærker, og det kører bare, jeg vil jo have tv tilsluttet tv osv. det jeg søger er Flatpanel, widescreen, pip, det er egenlig det jeg syns der er et must  og så ca 32" Jeg køber et brugt tv, da jeg bare skal have noget der virker indtil jeg skaffer mig et 40" LCD tv. og jeg mangler også TV bord  hvis i ikke har noget imod det har jeg smidt nogle links til dem jeg har fundet, hva ville i købe?? jeg står lidt på bar bund TX 32 PD30KV-32FX68EKV-32CS75EKV-32FX65BPå Forhånd tak.
|
| Til top |
|
| |
MM84 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine forældre har lige købt et 28CS70 og min storebror et 32CS70 - begge to til 1500 brugt via dba og det er nok et af de bedste billeder man kan få indenfor CRT-scenen
Det vigtigste du skal kigge efter er de 100Hz
|
| Til top |
|
| |
Firedog Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM84 skrev:
Mine forældre har lige købt et 28CS70 og min storebror et 32CS70 - begge to til 1500 brugt via dba og det er nok et af de bedste billeder man kan få indenfor CRT-scenen
Det vigtigste du skal kigge efter er de 100Hz |
|
|
ok så der er ikke så meget andet end 100HZ :D
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et Panasonic 32PD30 med originalt bord du kan købe for 3000,- med kvitering fra Tapeconnection d. 31/12-2003 nypris 12999,-
Helt klart iblandt de bedste CRT tv, plus dette har komponet indgang med prograssiv understøttelse. __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
Firedog Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
Jeg har et Panasonic 32PD30 med originalt bord du kan købe for 3000,- med kvitering fra Tapeconnection d. 31/12-2003 nypris 12999,-
Helt klart iblandt de bedste CRT tv, plus dette har komponet indgang med prograssiv understøttelse. |
|
|
det lyder fandme godt.. det er også HD :) alt hva jeg kan læse så er det i hvert faldt langt fra et ringe tv.. hvor i danmark bor du så?? og hva er grunden til salg? :)
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har sendt dig en mail "Firedog" __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
CAPS Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello there
Er dit fjernsyn så stort som du tror det er ?
Grunden til at jeg stiller dette spørgsmål , er at jeg har erfaret ,at det ikke altid passer.
I mit sommerhus står et gammelt akai 21" 3-4 format det måler 21" i diagonalen OK
Mine forældre har et gamelt 28" Salore også 3-4 format det holder også målene 28" diagonalt.
Hos mig selv i privaten har jeg et 32" Panasonic 9-16 format , men det måler kun 30" diagonalt ,
jeg har så for skæg skyld prøvet at tage et målebånd , med ud i en stor velassoteret ,
fjernsynsbutik , alle de fjernsyn som havde 3-4 formatet , holdte de mål som de de blev
anonceret med, men samtlige frensyn i 9-16 format manglede de 2 tommer som jeg selv havde
erfaret på mit eget 32" Panasonic , er der nogle af jer der ude som kan give en fornuftig ,
forklaring , på dette fenomen , for det kunne den stakkels sælger ikke , men han undrede sig lige
som jeg gjorde.
MVH. CAPS
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
CAPS skrev:
| men samtlige frensyn i 9-16 format manglede de 2 tommer som jeg selv havde erfaret på mit eget 32" Panasonic , er der nogle af jer der ude som kan give en fornuftig , forklaring , på dette fenomen , for det kunne den stakkels sælger ikke , men han undrede sig lige som jeg gjorde. |
|
|
Forklaringen ligger i den måde man måler størrelsen på billedrør. De måles fra kant til kant diagonalt, men der sidder en del af billedrøret skjult inde bag rammen. Så man kan sige, at man ikke fik hvad man "betalte" for dengang.
Med fladskærms-TV eksisterer det problem dog ikke. Læs evt:
|
|
|
| En artikel om skærmstørrelser. Check og sammenlign størrelser, f.eks. imellem det gamle billedrørs-TV og den nye fladskærm. |
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |