| Sendt: 17 April 2007 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
DVB-T har du også i PX60 og PX600 serien, disse kan du nok snart få til en "billig" penge, med mindre du bliver skræmt af det "dårlige" desgin som mange synes de har. Jeg synes nu det er ganske flot når det hænger der på væggen.
d
|