Sendt: 09 Maj 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har som overskriften antyder et 27'' lcd fra samsung til at stå.
Det imponerer på ingen måde billedmæssigt men det havde jeg sådan set heller ikke forventet da den absolut ligger i den billige ende. Jeg blev dog noget overrasket over at tv'et ikke er lydløst.
Hver gang skærmen skal vise et billede som er mørkt, kommer der en brummende tone fra TV'et. Når så billedet skifter til lysere nuancer, forsvinder problemet totalt, og skærmen bliver lydløs igen. (fri for mislyde)... Er det relateret til det dynamiske backlight måske ?
Jeg har talt med sælger (El giganten) og de mener ikke umiddelbart at der er noget galt med TV'et, det har dog ikke været sendt ind.
Mit spørgsmål er nu: Er der andre som rent faktisk har fået byttet et TV pga mislyd? Det driver mig til vanvid, og ødelægger enhver stille "mørk" scene i en film.
Kan jeg selv afhjælpe problemet? Jeg har ikke umiddelbart lyst til at skrue i skidtet, men hvis det bare drejer sig om en larmende blæser kunne jeg jo nok fixe det.
Anyway, hvis nogen har lidt ekstra info, gode råd, eller bare kan gøre mig lidt klogere på problemet ville det være perfekt. Ville være godt med nogle argumenter hvis det ender med at jeg skal have den byttet jo.
Edit: Forresten, er dette et problem som stadig kan forekomme på de TV man køber idag? Er jo lidt svært at checke inden man kommer hjem :(
|